آیت‌‌الله موحدی کرمانی در جمع روحانیون تهران:

تکفیری‌ها می‌خواهند مساجد را از شکل اسلامی آن خارج کنند

امام جمعه موقت تهران گفت: دشمنان آرام نمی‌گیرند و شما نباید آرام بگیرید زیرا اگر دفاع نداشته باشید آنها به هیچ چیز رحم نخواهند کرد.
کد خبر: ۲۵۷۵۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۶ - 21August 2014

تکفیری‌ها می‌خواهند مساجد را از شکل اسلامی آن خارج کنند

به گزارش دفاع پرس، آیتالله "موحدی کرمانی" صبح امروز ۳۰ مرداد در اجتماع ائمه جماعات و روحانیون تهران در اعتراض به فجایع غزه در روز جهانی مسجد گفت: تجمع امروز شما از ارادت به محضر امام صادق(ع) و تسلیت به محضر امام عصر(عج)، ابراز تنفر از جنایتکاران جهانی که به هیچ ارزشی رحم نمیکنند وبا  همه فضیلتهای انسانی میجنگند و خانههای خدا را ویران میکنند و همچنین ابراز انزجار از رژیم کودککش و خونآشام است که انسانیتی در خود احساس نمیکنند.

وی ابراز ارادت به مردم فلسطین و همدردی با آنان را از دیگر اهداف این تجمع عنوان کرد و افزود: مردم عزیز غزه که مورد ظلم و ستم هستند بدانند که خداوند وعده داده که شما پیروز خواهید شد. البته قرآن برای این پیروزی شرطی دارد که شما به آن عمل میکنید و آن جنگیدن با ستمگران است.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به چندین آیه از قرآن کریم درباره پیروزی مستضعفان و نابودی مستکبران یادآور شد: دشمنان فکر میکنند که میتوانند پیروز شوند خدا نقشه دارد و نقشه خدا قالب است. برنامه خداوند غلبه بر ظالمان است. بنابر این حرکت شما در غزه حرکت حیات طیبه و جنایت دشمنان همان کلمه خبیثه است و دشمن نمیتواند بماند بلکه با یک حرکت محکم ازناحیه مومنین نابود خواهد شد.

آیتالله موحدی کرمانی تصریح کرد: شما مردم غزه در مقام دفاع هستید که جایگاه عظیمی در اسلام و قرآن دارد که میفرماید: دشمنان آرام نمیگیرند و شما نباید آرام بگیرید زیرا اگر دفاع نداشته باشید آنها به هیچ چیز رحم نخواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: طبق دستور قرآن در مبارزه با دشمن نباید سست شویم بلکه با امید به خدا و پیروزی باید جنگید گرچه به ظاهر شما با دشمن میجنگید اما در واقع این خداست که با دشمن میجنگد و پیروزی از آن خداست.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه کشته شدگان در جنگ با باطل به مقام شهادت میرسند، گفت: شما مردم غزه با حرکت خود در تمام برنامههای مبارزاتی انبیاء و اولیاء الهی شریک خواهید شد و شما در زمان خود با مقاومت، دین خدا را یاری میکنید.

آیتالله موحدی کرمانی در ادامه به وظایف سران کشورهای اسلامی و مسلمانان در مقابل جنایات صهیونیستها و تکفیریها اشاره کرد و گفت: شما سران کشورهای اسلامی که از داعش و اسرائیل حمایت میکنید بدانید نه تنها مسلمان نیستید بلکه بویی از انسانیت نیز نبردهاید. ای کسانی که خود را خادم حرمین میدانید و ادعای مسلمانی میکنید مرگتان باد.

وی همچنین با اشاره به سفارشی از امام علی(ع) درباره ویژگیهای آتشبس با دشمنان گفت: آن حضرت فرمودند اگر دشمن، تو را دعوت به آتشبسی کرد که رضای خدا در آن است حتما بپذیر اما مواظب باش دشمن خیرخواه تو نیست بلکه دنبال منافع خودش است. لذا باید آتشبسی را پذیرفت که دشمن صددرصد تسلیم شود نه اینکه بخواهد شما را خلع سلاح کند.

امام جمعه موقت تهران همچنین با محکوم کردن جنایات رژیم صهیوینستی در تخریب مساجد گفت: در طول یک ماه گذشته ۲۰۰ مسجد ویران شده و در سالهای گذشته دهها مسجد تبدیل به معبد و کلیسا شده است و این اتفاق در سوریه و عراق نیز رخ داده است که تکفیریها بیش از ۲۵۰ مسجد و مقبره را ویران کردهاند. آنها میخواهند مساجد را از شکل اسلامی خارج کنند. چرا که دشمنی آنها با اسلام است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار