علی دارابی در بازدید از سیما فیلم:

دفاع مقدس یکی از محورهای اصلی سیما فیلم است

معاون سیما ماموریت و وظیفه اصلی سیما فیلم را مبتنی بر چهار محور اصلی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، بیداری اسلامی و سبک زندگی اسلامی ایرانی برشمرد.
کد خبر: ۲۴۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۳ - 05August 2014

دفاع مقدس یکی از محورهای اصلی سیما فیلم است

به گزارش دفاع پرس، دکتر علی دارابی معاون سازمان صدا و سیما از شبکهها و مراکز سیما دیدن کرد و از نزدیک در روند اقدامات قرار گرفت.

معاون سیما ماموریت و وظیفه اصلی سیما فیلم را مبتنی بر چهار محور اصلی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، بیداری اسلامی و سبک زندگی اسلامی ایرانی برشمرد و گفت: همه تولیدات سیما فیلم باید نسبت معناداری با این چهار حوزه داشته باشد.

دکتر دارابی در این جلسه تاکید کرد: تولیدات سیمافیلم باید به عنوان معیاری برای استاندارد سازی در تولید آثار تلویزیونی محسوب شود.

شبکه افق اصلی ترین استفاده کننده تولیدات سیمافیلم است
وی همچنین یکی از اصلی ترین استفاده کنندگان از تولیدات این مرکز را شبکه تازه تاسیس افق دانست و گفت: سرفصل تولیدات مبتنی بر این همکاری به زودی طی تفاهم نامه ای بین مدیر شبکه افق و رییس مرکز سیمافیلم مشخص خواهد شد.

معاون سیما تولید فیلمها و مجموعه های تلویزیونی در حوزههای علم و فناوری، آینده پژوهی، سند چشم انداز و پیشرفت های جمهوری اسلامی ایران را نیز ضروری دانست.

دکتر دارابی در ادامه سخنان خود با تاکید بر جایگاه موثر مرکز سیمافیلم در تولید آثار فاخر تلویزیونی گفت: این مرکز ، در واقع خانه ای است برای گرد هم آمدن اصحاب هنر، نویسندگان، تهیه کنندگان، کارگردانان و بازیگران و به مدیران مرکز توصیه می کنم به برگزاری نشست های تخصصی و استفاده از نظرات هنرمندان اهتمام بیشتری داشته باشند.

معاون سیما چابک سازی و کوچک سازی ساختار سیما فیلم را ستود و افزود: این موفقیت می تواند الگوی مناسبی برای بخش های دیگر سازمان و شبکه های سیما باشد.

به ایده های مردم در فیلمسازی توجه کنید
دارابی همچنین با استقبال از توجه ویژه سیمافیلم به ایده های مردم در حوزه فیلم سازی، گفت: ایده ها باید موضوع، ساختار، ضرورت، زمان و مکان را در برداشته، کاربردی و عملیاتی باشند.

دکتر دارابی از مرکز سیما فیلم خواست در تولیدات خود به استفاده چند منظوره از یک اثر توجه داشته باشند و برای استفاده حداکثری از امکانات مصروف در یک اثر تولیدی، قالب های مختلف مستند، فیلم و سریال را در تولید یک مجموعه ، توامان در نظر بگیرند.

معاون سیما همدلی، صمیمت و مودت همکاران سیما فیلم را ستود و از اهتمام آنها برای تولید آثار موثر و فاخر تلویزیونی قدردانی کرد.

پیش از سخنان معاون سیما مدیران مرکز سیمافیلم دیدگاه های خود را درخصوص تولید فیلم و مجموعه تلویزیونی بیان کردند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار