امیر سرتیپ اسماعیلی:

تفکرات افراطی داعش زاییده دوری جستن از قرآن کریم است

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) با بیان اینکه پیروزی در دفاع مقدس و جبهه غزه و لبنان به برکت تمسک به قرآن کریم است، گفت: تفکرات افراطی داعش که امروزه در سطح منطقه با آن مواجهیم، زاییده دوری جستن از تعالیم قرآن کریم است.
کد خبر: ۲۴۴۶۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۳ - 03August 2014

تفکرات افراطی داعش زاییده دوری جستن از قرآن کریم است

 به گزارش خبرنگار دفاع پرس، امیر سرتیپ "فرزاد اسماعیلی" فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتمالانبیاء(ص) در مراسم اختتامیه جشنواره قرآنی که در حسینیه این قرارگاه برگزار شد در جمع فرماندهان و پرسنل کادر قرارگاه پدافند هوایی با اشاره به اهمیت و ضرورت ترویج فرهنگ قرآنی اظهار کرد: تنوع در برنامه های قرآنی باید آنقدر گسترده و عمیق باشد که منجر به ایجاد یک تحول در سطح نیروها شود.

وی با بیان اینکه برنامههای قرآنی نباید تنها به ماه رمضان و روزهای سهشنبه اختصاص داشته باشد از مسئولان عقیدتی خواست تا برنامههای قرآنی را در سطح یگانهای پدافند هوایی ارتش بهطور مستمر برگزار کنند.

امیر اسماعیلی با اعلام این خبر که اکنون 270 حافظ قرآن در سطح یگانهای فعال در بخش پدافند هوایی حضور دارند، تصریح کرد: توجه به قرآن، رزمندگان ما را در دفاع مقدس و همچنین جبهه مقاومت و حزبالله را در  غزه و لبنان در برابر رژیم صهیونیستی به پیروزی رساند.

وی دوری جستن از قرآن و فرهنگ اهل بیت(ع) را باعث بهوجود آمدن گروههای افراطی چون بعثیها، تکفیریها و فتنهگران  دانست و تصریح کرد: همانطور که مشاهده می کنیم، اینها برای اهداف شوم خود و ریختن خون مسلمانان حتی  از نام اسلام هم سوءاستفاده میکنند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتمالانبیاء(ص) گفت: امروز تفاوت شما بهعنوان رزمندگان اسلام با دیگر نیروهای نظامی دنیا در این است که شما به قرآن متمسک شده و مورد عنایت قرآن هستید.

وی همچنین با بیان اینکه امروز بسیاری از داشتههای ما از قرآن کریم است، افزود: رهبری هدایتگرانه امام راحل و وجود پر برکت مقام معظم رهبری که با شجاعت و اتکای به قدرت لایزال الهی در برابر هجمه های دشمن ایستاده است و ما نیز همواره پشت سر او قرار داریم همه در سایه تمسک و توسل به قرآن کریم است.

وی در ادامه، گروهک تکفیری داعش را خوارج زمان عنوان کرده و در این رابطه گفت: اینها حتی معنای ظاهری قرآن را نیز نمیفهمند و در واقع دستپرورده به اصطلاح علمایی هستند که نه علم دارند و نه اهل عمل هستند و فقط مروّج توحش و اعمال غیر انسانی هستند.

وی در پایان خطاب به مبلغان دینی و عقیدتی پدافند هوایی گفت: از شما میخواهم در مقابله با افکار متحجرانه تکفیریها که امروز احتمال دارد همچون غده سرطانی در  قشر جوان رخنه کند، با روشنگری و هدایتگری مناسب عمل کنید.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار