امیر اسماعیلی:

گنبد آهنین یک توهّم است/ شکست سامانه دفاعی اسرائیل در برابر موشک‌های حماس

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) با اشاره به ناتوانی رژیم صهیونیستی در مقابله با نیروهای مقاومت گفت: موشک‌های حماس همچون سنگ‌های پرندگان ابابیل بر سر رژیم صهیونیستی فرود آمدند.
کد خبر: ۲۴۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۴ - 03August 2014

گنبد آهنین یک توهّم است/ شکست سامانه دفاعی اسرائیل در برابر موشک‌های حماس

به گزارش خبرنگار دفاع پرس، امیر سرتیپ "فرزاد اسماعیلی" فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتمالانبیاء(ص) در حاشیه اختتامیه محفل قرآنی این قرارگاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پدافند هوایی کشور همیشه بهصورت 360 درجه فکر و عمل میکند و مهم این نیست که در کدام منطقه تحرکی اتفاق افتاده باشد؛ چرا که طبق وظیفه همچون دفعات گذشته کار خود را انجام میدهد.

وی افزود: پدافند هوایی چون به شکل لایهوار و شبکه متصل به هم عمل میکند، یعنی از نوار مرزی به داخل عمق و از داخل عمق به عمق نزدیکتر و از آنجا به مرکزیت و قلب، همچون یک شبکه کنترل یکپارچه عمل میکند.
 
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتمالانبیاء(ص) اذعان کرد: پدافند هوایی از آنجا که خط مقدم دفاع از کشور است همواره هوشیاری خود را حفظ کرده و سامانههایی را که فکر نمیکرد تا به امروز از حساسیت برخوردار باشند با توجه به اتفاقات اخیر در منطقه، در مدار عملیاتی و در مدار قرار داده است تا لایههای دفاع هوایی را منسجمتر و مستحکمتر کند.
 
امیر اسماعیلی تصریح کرد: ما راههای مقابله با حملات هوایی را در نظر گرفته و همچنین اقداماتی را در زمینه پشتیبانی انجام دادهایم.

وی در ادامه افزود: پدافند هوایی تاکنون همکاریهایی را با سازمان هوایی کشوری داشته است و در جنگ نفت بسیاری از پروازهایی را که از فضای جمهوری اسلامی استفاده میکردند توسط پدافند هوایی کشور هدایت می شد تا فضای لازم جهت همه پروازها وجو د داشته باشد.
 
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتمالانبیاء(ص) تصریح کرد: اکنون بخش کمی از فضای  پروازی عراق ناامن شده و جمهوری اسلامی بر اساس قواعد بینالمللی و در راستای کمک به همسایه، تمام اقدامات لازم را انجام میدهد تا امنیت در این مسیر پروازی حفظ شود.
 
وی در ادامه تاکید کرد: در خصوص گنبد آهنینی که رژیم غاصب صهیونستی از آن استفاده میکند بهترین ادله ما قران است؛ میبینید که چه بلایی سر سپاه ابرهه آمد؛ موشکهای حماس همچون سنگهای پرندگان ابابیل بر سر رژیم صهیونیستی فرود آمدند.
 
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتمالانبیاء(ص) در پایان گفت: گنبد آهنین یک توهم است؛ زیرا هیچ کشوری با داشتن بالاترین تکنولوژی نیز نمیتواند ادعا کند که در برابر همه هجمههای دریایی، هوایی و زمینی مصون است و گنبد آهنین چون در مقابل یک جنگ نابرابر قرار گرفته به اذن خدا آسیبپذیر است.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار