بیانیه بسیج دانش آموزی در محکومیت حمله به مدارس غزه

حمله به مدارس، هدف جدید رژیم کودک‌کش صهیونیستی

بسیج دانش‌آموزی در پی جنایات رژیم صهیونیستی بیانیه‌ای صادر کرد که در آن آمده است: شایسته است صاحبان قلم و سخن به جای استفاده از این پس از واژه "رژیم کودک کش صهیونیستی" برای معرفی این رژیم خونخوار و خبیث استفاده نمایند و اجازه ندهند جنایات هولناک آن از افکار عمومی جهان دور شود.
کد خبر: ۲۴۳۳۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۹ - 31July 2014

حمله به مدارس، هدف جدید رژیم کودک‌کش صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، بسیج دانش آموزی در رابطه با جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی و حمله به مدارس فلسطینی بیانیهای صادر کرد که در ادامه میخوانید:

آخرین پرده از جنایات ضد بشری اسرائیل با کشتن کودکان و دانش آموزان و بمباران مدارس در مقابل چشم جهانیان نمایان شد. قبل از این نیز اسرائیل حملات دیگری به بیمارستانها و مساجد صورت داده بود که با سکوت مدعیان حقوق بشر و دول عربی- غربی روبرو شد از این رو فضا را برای انجام جنایتی جدید مناسب دیده تا به زعم خود مقاومت مردم غزه را در هم شکند.

نتیجه سکوت مجاکع بین المللی و دول مدعی حقوق بشر و انفعال دول عربی- اسلامی رنج و محنتی است که کودکان معصوم و مادران مظلوم غزه تحمل مینمایند. مشاهده کودکان خردسالی که در سردخانههای غزه آغشته در خون خود در سکوتی حزن انگیز فرو خفتهاند، چنان قلب انسان را به درد میآورد که ناخودآگاه بر بانیان و حامیان این جنایت لعن و نفرین میفرستد. و خشمی عمیق و نفرتی عظیم وجود انسان را نسبت به رژیم جنایت پیشه و کودک کش صهیونیستی فرا میگیرد.

بمباران مدارسی که در آنها کودکان بی پناه و مادران رنج دیده پناه گرفتهاند، ننگی ابدی برای رژیم نسل کش صهیونیستی و حامیان آن خواهد بود که هیچگاه از یاد ملل آزادی خواه جهان پاک نخواهد شد. از این رو شایسته است صاحبان قلم و سخن بعد از این، به جای استفاده از واژه "رژیم اشغالگر قدس یا رژیم صهیونیستی" از واژه "رژیم کودک کش صهیونیستی" برای معرفی این رژیم خونخوار و خبیث استفاده نمایند و اجازه ندهند جنایات هولناک آن از افکار عمومی جهان دور شود.

دانش آموزان ایران اسلامی نیز سال آتی تحصیلی را با یاد و نام دانش آموزان مظلوم و بی پناه غزه آغاز خواهند نمود، دانش آموزانی که عده زیادی از آنها شهید و یا مجروح شده و آنهایی نیز که سالم ماندهاند مدرسهای برای تحصیل ندارند زیرا رژیم کودک کش صهیونیستی اکثر مدارس غزه را بمباران و تخریب نموده است. لذا آزادی خواهان جهان و صاحبان قلم و تریبون موظفند با بهره گیری از تمام امکاناتی که در اختیار دارند زمینه مجازات این رژیم را در مجامع بین المللی فراهم نمایند و اجازه ندهند گذشت زمان، رژیم کودک کش صهیونیستی را از مجازات برهاند.

درود خداوند بر مقاومت مردم غزه! درود خداوند بر کودکان معصوم و مادران مظلوم و شجاع غزه! سلام و درود خداوند بر رزمندگان شجاع مقاومت و ننگ و نفرین بر جانیان خونخوار و کودک کش صهیونیستی و حامیان پیدا و پنهان آنها که باعث ننگ بشریت میباشد. 

نظر شما
پربیننده ها