معرفی کتاب

روایتی از عملیات مرصاد و سرنوشت منافقین

سازمان مجاهدین خلق از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون تغییرات عظیمی را در همه‌ی عرصه‌ها شاهد بوده، اما در یک عرصه مواضع خود را ثابت و مستحکم نگاه داشته و آن چیزی جز ضدیت با حکومت اسلامی و نهاد ولایت فقیه نیست.
کد خبر: ۲۴۲۴۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۶ - 27July 2014

روایتی از عملیات مرصاد و سرنوشت منافقین

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سازمان مجاهدین خلق (منافقین) در میانهی دهه چهل و همزمان با رواج جنبشهای مبارزاتی چریکی در جهان و به تبع آن ایران اعلام موجودیت نمود. این سازمان در ادامهی مسیر خود نه تنها نتوانست گوشهای از آرمان شهر اسلامی خود را محقق سازد، بلکه معدود داشتههای عقیدتی خویش را نیز از دست رفته دید.

سازمان مجاهدین خلق از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون تغییرات عظیمی را در همهی عرصهها شاهد بوده، اما در یک عرصه مواضع خود را ثابت و مستحکم نگاه داشته و آن چیزی جز ضدیت با حکومت اسلامی و نهاد ولایت فقیه نیست. پس از پیروزی انقلاب و بعد از آنکه تلاشهای سازمان در قبضهی قدرت به نتیجه نرسید، سران سازمان خود را در برابر مردم و نظامِ برآمده از رأی آنان قرار داده و با قتلعام مردم بیگناه دست به انتقام کور از آنان زدند. 

همزمان با جنایات روزافزون سازمان، رژیم بعث که جنگ تحمیلی را در آستانهی اتمام میدید، تجاوزات خود به مرزهای جنوبی و غربی جمهوری اسلامی ایران را افزایش داد تا بتواند در مذاکرات صلح به اصطلاح دست بالا را از آن خود سازد. بهعلاوه منافقین و صدام که پس از سالها جنگ نتوانسته بودند ذرهای از اهداف خود را در راستای براندازی نظام مردمی جمهوری اسلامی جامه عمل بپوشانند، بهعنوان آخرین تیر ترکش خود نقشه ی حمله ی همهجانبهی منافقین به ایران را با پشتیبانی آمریکا و سایر کشورهای مخالف ایران طراحی و اجرا کردند. اما پاسخ ناگهانی و کوبنده رزمندگان اسلام به متجاوزان تمام معادلات آنان را تغییر داد.

این پاسخ تاریخی که «عملیات مرصاد» نام گرفت، نه تنها سازمان تروریستی منافقین را به مرز نیستی کشاند، بلکه صدام را در تحقق اهداف بلندپروازانهی خود در چگونگی پایان جنگ ناکام گذاشت. عملیات مرصاد تابلویی درخشان در حمایت و جانفشانی اقشار مردم از نظام اسلامی و میهن خود به شمار میرود.

کتاب حاضر در دوبخش کلی تنظیم گردیده و شامل5 فصل می باشد که به صورت مشروح و کامل به بررسی ساختار و نحوه شکل گیری سازمان مجاهدین خلق و عملیات مرصاد پرداخته است.

«عملیات مرصاد و سرنوشت منافقین» در شمارگان 1500 نسخه و 428 صفحه در سال 92 روانه بازار نشر گردیده است.
 

نظر شما
پربیننده ها