خروش عظیم ملت ایران در حمایت از فلسطین-۶۶

احمدی‌نژاد: امروز حقیقت انسانی زیر پای شیطان‌صفتان تکه‌پاره می‌شود

رئیس جمهور پیشین کشورمان گفت: صحنه فلسطین صحنه قربانی شدن است و حقیقت انسانی زیر پای شیاطین و شیطان‌صفتان تکه‌پاره می‌شود.
کد خبر: ۲۴۱۸۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۷ - 25July 2014

احمدی‌نژاد: امروز حقیقت انسانی زیر پای شیطان‌صفتان تکه‌پاره می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دفاع پرس، "محمود احمدی نژاد" رئیس جمهور سابق کشورمان در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: صحنه فلسطین صحنه قربانی شدن است و حقیقت انسانی زیر پای شیاطین و شیطانصفتان تکهپاره میشود.

وی ادامه داد: مساله فلسطین مسئله قوم و قبیلهای نیست. شیطانصفتانی که میخواهند همه دنیا را ببلعند و صفت شیطانی خود را در فلسطین به نمایش بگذارند امروز در حال حمله به غزه هستند.

احمدینژاد تصریح کرد: صحنههایی که امروز در فلسطین میبینیم ناشی از سیاستهای انگلیس است. همه حرفهایی که میزنند "که میخواهیم انسانیت را بپا کنیم" در فلسطین قابل مشاهده است.

رئیس جمهور کشورمان اذعان کرد: واقعیت فلسطین همان است که امام(ره) گفتند، هرچه میگذرد میبینیم این حرف الهی است. تکلیف این موجود غیرمشروع، ضد انسان، اشغالگر و آدمکش و متجاوز به انسانها (رژیم صهیونیستی) باید مشخص شود.

وی با اشاره به نقشه اسرائیلیها برای تصرف غزه تصریح کرد: آنها نقشه کشیدهاند اگر بتوانند غزه را تصرف و بحث فلسطین را تمام کنند. حالا یک تکه از آن زمینها را به اردن میدهند و به کرانه باختری میبخشند. دو دولت درست میکنند و اگر لازم باشد آن دو دولت را نیز از بین خواهند برد.

رئیس جمهور سابق کشور در پایان گفت: مساله فلسطین نقطه وحدت همه مسلمانهاست و راه همان است که امام(ره) گفتند. امروز رسالت یعنی به صحنه آمدن. هولوکاست واقعی در فلسطین اتفاق می افتد و مستند است و همه مردم آن را میبینند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار