معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی خبر داد:

برگزاری همایش باستانی کاران جامعه ایثارگری در مشهد مقدس

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: به مناسبت بازگشت شکوهمندانه آزادگان به میهن اسلامی همایش باستانی کاران جامعه ایثارگری خراسان رضوی در مشهد مقدس برگزار می شود.
کد خبر: ۲۴۱۸۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۵ - 26July 2014

برگزاری همایش باستانی کاران جامعه ایثارگری در مشهد مقدس

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، «سید مجید حسینی» معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان در ارتباط با برگزاری همایش باستانی­ کاران ایثارگر در مشهد مقدس بیان کرد: به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی برنامههای ویژه­ای برای این روز توسط معاونت فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در نظر گرفته شده است.

حسینی عنوان کرد: همایش پیاده­ روی با عنوان «یادمان آزادگان شهید در بند» به مناسبت این روز با شکوه و افتخارآفرین با حضور و مشارکت جامعه ایثارگری مشهد مقدس برگزار می­شود.

وی از برگزاری همایش باستانی­ کاران در روز فرهنگ و اخلاق پهلوانی خبر داد و افزود: این همایش ورزشی که به منظور ارتقای کیفیت سلامت و تندرستی ایثارگران هشت سال دفاع مقدس برگزار می­شود به طور استانی و با حضور ایثارگرانی از سراسر استان خراسان رضوی برگزار می­شود.

حسینی خاطرنشان کرد: به مناسبت سالروز آغاز بازگشت شکوهمندانه آزادگان، همایش دوچرخه­ سواری نیز در استان برای جامعه ایثارگری برگزار میشود و اضافه بر این صعود به قله البرز در قالب گروه­های کوه­نوردی حرفهای از دیگر برنامه­های ما در این روز فرخنده است.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی از اردوهای یک روزه مخصوص خانواده ایثارگران در ایام دهه کرامت خبر داد و عنوان کرد: تعداد 2 هزار نفر از خانواده­های آزاده شهرستان­های استان خراسان به منظور زیارت امام هشتم شیعیان در قالب اردوهایی به مشهد میآیند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار