مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی:

مردم ایران پیروز جنگ با منافقین در عملیات مرصاد بودند

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: شرکت گسترده نیروهای مردمی در عملیات مرصاد به جهانیان نشان داد که پیروزمندان نهایی و ظفرمندان قطعی جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، ملت سلحشور ایران هستند.
کد خبر: ۲۴۱۷۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۴ - 26July 2014

مردم ایران پیروز جنگ با منافقین در عملیات مرصاد بودند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از بیرجند، «حسن مجنونی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان جنوبی با اعلام این مطلب در آستانه پنجم مرداد، سالروز عملیات افتخار آفرین مرصاد، اظهار داشت: این گروه در جریان غائله منافقان شناسایی شده و از نیروهای انقلابی و مردمی تفکیک و به سزای اعمال و افکار خائنانه خود رسیدند و یا به عراق متواری شدند.

مجنونی مشارکت و همبستگی عمومی و وحدت نیروها را از دیگر دستاوردهای عملیات غرور آفرین مرصاد برشمرد و تاکید کرد: با اعلام خبر حمله منافقین، نیروهای مردمی بسیج، سپاه و ارتش از سراسر ایران اسلامی به مناطق عملیاتی غرب رهسپار شدند که خود نشان از مشارکت عمومی در ایران اسلامی بود.

وی ادامه داد: با شکست مفتضحانه منافقین آخرین امیدهای رژیم بعثی عراق نیز تبدیل به یاس شد و مهر تاییدی بر شکست عراق از ایران بود و بدین ترتیب زمینه لازم برای تثبیت قطعی نظام جمهوری اسلامی ایران در افکار عمومی جهان فراهم گردید.

مجنونی تصریح کرد: با شکل گیری و حمله منافقین به ایران، جهانیان در این اندیشه بودند که مردم از حمایت نظام دست کشیده و به منافقین ملحق خواهند شد و در نتیجه نظام ایران سرنگون خواهد گردید.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان جنوبی در ادامه افزود: اما با پخش خبر حمله منافقین در کشور وضعیت به گونهای متفاوت از این تعابیر خود را نشان داد. بدین ترتیب که گروههای مختلف مردمی از سراسر ایران به سمت جبهه غرب سرازیر شده و نیروهای رجوی در حالی که هنوز به کرمانشاه نرسیده بودند، زمینگیر شده و تار و مار شدند.

وی تصریح کرد: شرکت گسترده نیروهای مردمی در این عملیات حاکی از حمایت همه جانبه مردم از نظام جمهوری اسلامی و مشروعیت فوق العاده سیاسی آن در افکار عمومی جهان بود و در واقع میتوان پیروزمندان نهایی و ظفرمندان قطعی جنگ تحمیلی عراق علیه ایران را ملت سلحشور ایران قلمداد کرد.

نظر شما
پربیننده ها