با تلاش ماموران پلیس صورت گرفت

کشف 107کیلوگرم تریاک از سوداگران مرگ

با تلاش ماموران پلیس مرکز استان و شهرستان‌های نایین و شهرضای اصفهان و طی چند عملیات انتظامی، مقدار 107کیلوگرم تریاک کشف شد.
کد خبر: ۲۴۱۷۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۱ - 26July 2014

کشف 107کیلوگرم تریاک از سوداگران مرگ

به گزارش خبرگزاری دفاع پرس، "صادقیان" رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان گفت: در راستای مقابله با سوداگران و قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران انتظامی شهرستان نایین و شهرضای استان طی 72 ساعت گذشته توانستند در چند عملیات انتظامی خودروهای قاچاقچیان را متوقف کنند.
 
این مقام مسئول با بیان اینکه در این عملیات  تعداد شش دستگاه خودروی سبک و سنگین توقیف و مقدار 74 کیلو و 150 گرم تریاک کشف شد، تصریح کرد: قاچاقچیان این مقدار مواد مخدر را در قسمتهای مختلف و به شکل ماهرانهای جاسازی کرده بودند که با هوشمندی ماموران پلیس شناسایی و کشف شد.
 
"صادقیان" افزود: در مجموع عملیاتهای انجام شده توسط ماموران شهرستان شهرضا و نایین استان تعداد 11 نفر دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

 وی همچنین به تلاش سختکوشان پلیس مرکز استان و توقیف یک دستگاه تریلی تانکردار حامل مواد افیونی اشاره کرد و گفت: این خودرو از یکی از شهرهای جنوبی کشور به مقصد اصفهان در حرکت بود که ماموران پس از شناسایی و توقیف آن، در بازرسی از خودرو مقدار 33 کیلوگرم تریاک را کشف کردند که در این عملیات نیز یک نفر دستگیر شد.

نظر شما
پربیننده ها