استاندار خراسان جنوبی:

حمایت مردم ایران از غزه، مسیری الهی و خدشه ناپذیر است

استاندار خراسان جنوبی گفت: مردم مظلوم و ستم دیده غزه و فلسطین بعد از خدا چشم امیدشان به مردم مسلمان جهان است. از این روی حمایت از مردم فلسطین مسیری الهی و مقدس است.
کد خبر: ۲۴۱۷۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۶ - 26July 2014

حمایت مردم ایران از غزه، مسیری الهی و خدشه ناپذیر است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از بیرجند، استاندار خراسان جنوبی در جمع مردم بیرجند، با بیان اینکه حمایت مردم ایران از فلسطین مسیری الهی، مقدس و خدشه ناپذیر است، افزود: دشمنان اسلام و مسلمانان همواره در پی تفرقه افکنی و ایجاد دو دستگی در بین مسلمان هستند، چرا که میدانند در صورتی که مسلمانان متحد شوند دیگر جایگاهی برای آنان باقی نخواهد ماند.

وجه اله خدمتگزار ادامه داد: مردم مظلوم و ستم دیده غزه و فلسطین جز خداوند بزرگ و شما مردم عزیز یار و یاوری ندارند؛ از این روی حمایت شما عزیزان از مردم فلسطین مسیری الهی و مقدس است.

وی حراست و حفاظت از دستاوردهای مردم مظلوم فلسطین را وظیفه دینی تمامی مسلمانان دنیا دانست و تصریح کرد: مردم سایر کشورها نیز باید در صفوفی به هم فشرده به دولتمردان خود فشار بیاوند تا از حقوق مسلم مردم فلسطین که به ناحق از خانه و کاشانه خود رانده شدهاند دفاع کنند.

خدمتگزار در ادامه اظهار داشت: در حال حاضر رسانههای غربی که در قبال زخمی و یا کشته شدن یک فرد در یکی از کشورهای غربی فضاسازیهای رسانهای به راه میاندازند چرا در قبال کشته شدن دهها زن و کودک بی دفاع در فلسطین و غزه سکوت کردهاند.

وی ادامه داد: متاسفانه امروز شیوخ برخی از کشورهای منطقه نیز سکوتی مرگبار اختیار کردهاند و در دفاع از حقوق مسلم فسلطینیان و مردم غزه کوچکترین تحرکی از خود نشان نمیدهند، این در شرایطی است که در برخی از مواقع با آمریکا و اذنابش در منطقه نیز همراهی میکنند.

استاندارخراسان جنوبی با بیان اینکه امروز زمان سکوت کردن نیست، گفت: امروز وحشیگریهای اسرائیل و رفتارهای نامشروع این رژیم باید با شکسته شدن سکوت جهانی به هم ریخته شده و با حضور آگاهانه و با درایت مردم مسلمان دنیا با شکسته شدن سکوت جهانی وحشی گریهای اسرائیل در دنیا نیز به اتمام برسد.

وی با بیان اینکه امروز اسرائیل امنیت ندارد، گفت: امروز که سران رژیم غاصب صهیونیستی اعلام آتش بس می کنند از حضور آگاهانه مردم مقاوم فلسطین و سایر گروههای مبارز وحشت دارند و میدانند که اگر به حقوق مردم فلسطین احترام نگذارند دیگر جایی برای جولان آنها در دنیا باقی نخواهد ماند.

خدمتگزار با تشکر ازحضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس، حضور در این راهپیمایی را پیامی برای مستکبرین دنیا دانست و افزود: رژیم اشغالگر قدس اگر به ندای مسلمانان دنیا توجه نکند قطعاً، پایانی جز فنا و نابودی نخواهد داشت.

نظر شما
پربیننده ها