خروش عظیم ملت ایران در حمایت از فلسطین-۶۳

فریاد «مرگ بر اسرائیل» مردم روزه‌دار/ آزادی قدس شریف آرمان بلند انقلاب اسلامی

مردم روزه‌دار ایران اسلامی صبح امروز با حضور باشکوه و گسترده‌تر از سال‌های قبل در راهپیمایی روز جهانی قدس نشان دادند که تا پای جان مدافع مردم مظلوم و بی‌گناه غزه و فلسطین خواهند بود و آزادی قدس شریف آرمان بلند انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۲۴۱۴۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۴ - 25July 2014

فریاد «مرگ بر اسرائیل» مردم روزه‌دار/ آزادی قدس شریف آرمان بلند انقلاب اسلامی

به گزارش خبرنگار دفاع پرس، راهپیمایی روز جهانی قدس صبح امروز با حضور باشکوه مردم ایران اسلامی در تهران و سایر شهرها و روستاها برگزار شد. به گفته راهپیماییان، روز قدس امسال با وجود گرمای هوا بسیار باشکوهتر از سالهای قبل بود و مردم بسیاری امروز به خیابانها آمده بودند تا شعار «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» سر بدهند.

مردم روزهدار ایران اسلامی بار دیگر نشان دادند که حامی مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین هستند و از رژیم سفاک و جنایتکار صهیونیستی بسیار نفرت دارند.

راهپیمایی روز قدس امسال علاوه بر تهران در 770 شهر ایران اسلامی برگزار شد. راهپیمایان در این مراسم ضمن اعلام حمایت از فرزندان مقاومت در غزه، خواستار برخورد مجامع جهانی و مدعیان حقوق بشر با جنایات فجیع رژیم جعلی صهیونیسم شدند و از دیگر مردم جهان خواستند تا به پا خیزند و با یک راهپیمایی میلیونی به سمت قدس حرکت کرده و آن مکان شریف را از چنگال ستمکاران در آورند.

امروز مردم تهران صدای خود را به مردم آزادیخواه دنیا رساندند. امروز تهران پایتخت فلسطین شده بود و با صدای بلند مظلومیت مسلمانان را به گوش جهانیان رساندند.

در راهپیمایی مردم روزهدار ایران اسلامی بسیاری از کودکان نیز حضور داشتند که برای همدردی با کودکان بی گناه غزه آمده بودند.

این راهپیمایی صبح امروز از ساعت 10:30 دقیقه در بیشتر شهرهای ایران آغاز شد و مردم از مسیرهای مختلف خود را به محل برگزاری نمازجمعه رساندند. در تهران مردم از مسیرهای 9 گانه خود را به دانشگاه تهران رساندند. حضور مسئولان، فرماندهان نیروهای مسلح، ورزشکاران، دانشجویان، جانبازان قطع نخاعی و شیمایی، ورزشکاران و هنرمندان در این راهپیمایی بسیار به چشم میآمد.

مردم روزهدار پس از راهپیمایی، در دانشگاه تهران و خیابانهای اطراف به سخنان پیش از خطبه سردار «حسین سلامی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گوش دادند. سلامی طی  سخنانی تاکید کرد: صهیونیستها را خانه به خانه تعقیب و انتقام خون شهدای فلسطین را خواهیم گرفت.

آیت الله سید احمد خاتمی خطیب نمازجمعه این هفته تهران نیز با اشاره به حمایتهای ایران از مردم غزه و فلسطین بیان کرد: باید نسبت به اعمال رژیم صهیونیستی آدمکش و کودککش فریاد سر داد و فریاد مرگ بر اسرائیل عبادت است.

همچنین راهپیمایان در پایان راهپیمایی امروز قطعنامهای را صادر کردند که در آن آمده بود: ما ملت روزه دار و انقلابی ایران، آزادی قدس شریف و رهایی ملت مظلوم فلسطین از چنگال رژیم جلاد صهیونسیتی را آرمان بلند انقلاب اسلامی و راهبرد سرنوشت ساز حضرت امام راحل و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برای جهان اسلام دانسته و از هیچ گونه حمایت مادی و معنوی در راستای تحقق این آرمان مقدس دریغ نخواهیم کرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار