خروش عظیم ملت ایران در حمایت از فلسطین- ۶۰

حاشیه نگاری خبرنگاران دفاع پرس از راهپیمایی روز جهانی قدس

خروش عظیم امروز ملت ایران همراه با حاشیه‌هایی بود که این حماسه را ماندگارتر کرد. حضور محسن رضایی با لباس پاسداری، شعارها و پلاکاردها و حضور جانبازان قطع نخاعی و شیمیایی بخشی از حاشیه‌های این خروش عظیم است.
کد خبر: ۲۴۱۳۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۵ - 25July 2014

حاشیه نگاری خبرنگاران دفاع پرس از راهپیمایی روز جهانی قدس

به گزارش خبرنگاران دفاع پرس مستقر در مسیر راهپیمایی روز قدس تهران، راهپیمایی باشکوه امروز تهران همراه با حاشیههایی بود که در ادامه میخوانید:

-  ساعت ها قبل از شروع راهپیمایی، مردم تهران با در دست داشتن پلاکاردهایی در خیابانهای منتهی به دانشگاه تهران حضور داشتند.

- راهپیمایان صبح امروز با در دست داشتن پرچم «نصر من الله و فتح قریب»، شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «هم غزه، هم لبنان، جانم فدای ایران»، «حزب الله پیروز است، اسرائیل نابود است»، «مرگ بر سازشکار»، «یا ایها المسلمون اتحدوا اتحدوا» و «فلسطین، فلسطین حمایتت میکنیم» را فریاد میزدند.

- بسیاری از راهپیمایان روزهدار عکسهایی از زنان و کودکان مظلوم و بی دفاع غزه و فلسطین را دست داشتند.

- در حاشیه خیابان انقلاب، از تقاطع فلسطین تا خیابان ابوریحان غرفههایی با موضوعات گذر مقاومت، سرگرمی کودکان، دقایقی با قرآن، شهریاران جوان مقاومت در قاب رسانه، پاسخگویی به شبهات، آشنایی با جریانات تکفیری، کمک به جبهه مقاومت و عفاف و حجاب دیده میشد که هر کدام با ارائه محصولات فرهنگی خود پذیرای علاقهمندان و راهپیمایان بودند.

- شماری از جانبازان قطع نخاعی، شیمیایی و معلولان در این راهپیمایی حضور داشتند.

- یکی از شعارهایی که در راهپیمایی امروز در خیابانها به گوش میرسید "مرگ بر داعش" بود.

- در حاشیه مسیرهای راهپیمایی صندوقهای کمیته امداد امام خمینی(ره) برای جمعآوری کمکهای مردمی به مردم مظلوم فلسطین تعبیه شده بود تا راهپیمایان بدین وسیله به کمک مظلومان فلسطین بشتابند.

- پرچم اسرائیل و آمریکا در نقاط مختلفی از مسیرهای راهپیمایی به آتش کشیده شد. جوانان دانشجو روبروی دانشگاه تهران با آتش زدن پرچم رژیم سفاک صهیونیستی تنفر خود را از این رژیم ابراز کردند.

- گروهی از راهپیمایان با عنوان یاران صدر از مدافعان امام موسی صدر عکسهایی از ایشان را در دست داشتند.

- اهالی ورزش همچون گودرزی وزیر ورزش و جوانان، شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک، کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک و مناف هاشمی معاون وزیر ورزش در راهپیمایی امروز حضور داشتند.

- مریلا زارعی بازیگر فیلم شیار 143 هم در کنار تعدادی از اعضای خانه سینما در راهپیمایی صبح امروز حضور داشت.

- آدمکهای نمادین سران ظلم و استکبار در میدان ولیعصر به دار کشیده شد. در این میان نتانیاهو (نخست وزیر رژیم صهیونیستی) به چشم میخورد.

- سردار جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه همسرش در راهپیمایی روز قدس شرکت کرد.

- محسن رضایی امروز با لباس سبز پاسداری در جمع راهپیمایان حضور پیدا کرد.

- در خیابان های مختلف منتهی به دانشگاه تهران، ایستگاه های نقاشی کودکان برپا شده بود.

- نمایشگاهی با عنوان خیمه مقاومت توسط شهرداری منطقه 11 در میدان ولیعصر برپا شد که کتابهای با 40 درصد تخفیف در آن غرفه عرضه شد.

- جمعی از رزمدگان پیشکسوت گردان امام حسین(ع) لشکر محمدرسول الله(ص) هم در این راهپیمایی حضور داشتند.

- بعضی از مادران فرزندان شیرخوار خود را بصورت کفن پوش در راهپیمایی شرکت داده بودند.

- در گوشهای از میدان ولیعصر تهران، خبرنگار باشگاه خبرنگاران با نصب عکسی از نتانیاهو، کودکان را تشویق میکرد تا موشکهای کاغذیشان را به سمت عکس پرتاب کنند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار