آخرین اخبار غزه در روز جهانی قدس

تعداد شهدای غزه در روز جهانی قدس به 815 نفر رسید/ بمباران مسجدی در خان یونس

همزمان با نوزدهمین روز از حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه و روز جهانی قدس آمار شهدا به 815 نفر و مجروحان به 5 هزار و 240 نفر رسید.
کد خبر: ۲۴۱۳۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۰ - 25July 2014

تعداد شهدای غزه در روز جهانی قدس به 815 نفر رسید/ بمباران مسجدی در خان یونس

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از المنار، بر اساس گزارشات اعلام شده از نوار غزه صلاح احمد حسنین 45 ساله مسوول رسانه نظامی گردان قدس و نجله عبد العزیز صلاح حسنین 15 ساله در حملات رژیم صهیونیستی به رفح جنوب غزه در منازلشان به شهادت رسیدند و 14 نفر دیگر مجروح شدند.

بر اساس گزارشات رسمی، سلامه 24 ساله از استان خانیونس بر اساس جراحات شدید به شهادت رسید و محمد سمیر عبدالعال نجار 25 ساله از دیگر شهدای امروز بودند که تعداد شهدا را به ده نفر رساند.

اشرف قدره سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در راستای حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مراکز درمانی غزه حمایت سازمان های بین المللی از پزشکانی که مشغول درمان مجروحان هستند و پایبندی به  مندرجات کنوانسیون های بین المللی و کنوانسیون چهارم ژنو را در این راستا خواستار شد.

همچنین هواپیماهای نظامی بدون سرنشین مسجد حمزه و الحاووز را با موشک های خود در بنی سهیلیا در خان یونس بمباران کردند.
 
شایان ذکر است، همزمان با روز جهانی قدس جوانان فلسطینی برای حضور در مسجد الاقصی و برپایی راهپیمایی برای دفاع از مردم غزه با سربازان اسراییلی درگیر شده و شماری از فلسطینیان زخمی و تعدادی نیز بازداشت شدند.
 
نظر شما
پربیننده ها