خروش عظیم ملت ایران در حمایت از فلسطین-25

مریلا زارعی: این کوچکترین حرکتی است که می‌توان در قبال جنایات اسرائیل داشت

مریلا زارعی، که به همراه دیگر سینماگران در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده است، هدف خود را رساندن صدای مردم معترض به گوش سردمداران سازمان ملل عنوان کرد.
کد خبر: ۲۴۰۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۴ - 25July 2014

مریلا زارعی: این کوچکترین حرکتی است که می‌توان در قبال جنایات اسرائیل داشت

به گزارش خبرنگار دفاع پرس مریلا زارعی بازیگر نام آشنای سینما و برنده سیمرغ بلورین دوره اخیر جشنواره فیلم فجر نیز در راهپیمایی روز قدس شرکت کرد. وی در اینباره گفت: این کوچکترین حرکتی است که میتوان در قبال جنایات اسرائیل داشت.

این بازیگر فیلمهای دفاع مقدس درباره هدف حضور خود در اعتراض به جنایات اسرائیل افزود: اعتراض من در کنار بقیه باید سازمان ملل را بیدار کند. آمده ام با حضورم یک صدا به صداهای معترض اضافه شود و به گوش سردمداران سازمان ملل برسد.هنرمندان نیابد در قبال غزه و فجایع اسرائیل، ساکت باشند.

وی همچنین درباره حضور هنرمندان در راهپیمایی روز قدس گفت: این امر مشخص است که هنرمندان همیشه همراه و در کنار مردم بوده اند و اگر گاهی این اتفاق ها نیفتاده به دلیل مسائل کاری و گرفتاریهای مختلف است. من معتقدم هنرمندان باید با حضور در فیلم هایی که با این موضوعات ساخته می شود، حمایت اصلی خود را نسبت به این وقایع اعلام و دِین خود را ادا کنند.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
الهه سادات
|
-
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
0
0
احسنت احسنت به این هنرمندان ارزشی که انسانیت و ولایت را محور افکار و اعمالشان قرارداده اند .. اجرشان با آقا امام زمان عج .. چه حجاب زیبایی ... تحسین بر انگیز است و جای بسی دست مریزاد دارد....
نظر شما
پربیننده ها