آخرین تحولات غزه

بیش از ۱۸۰۰ کودک و زن فلسطینی قربانی تجاوز اسرائیل به غزه

بعد از ۱۶ روز تجاوز اسرائیل به غزه بیش از ۱۰۰۰ کودک قربانی این تجاوز شده‌اند که بیش از ۱۵۱ تن از آنها شهید و ۹۲۶ تن از آنها نیز زخمی شده‌اند.
کد خبر: ۲۳۹۴۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۶ - 23July 2014

بیش از ۱۸۰۰ کودک و زن فلسطینی قربانی تجاوز اسرائیل به غزه

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از خبرگزاری فلسطین"وفا"، ارتش رژیم صهونیستی از 16 روز پیش تجاوزات شهدید خود را از زمین هوا و دریا به غزه آغاز کرد که تاکنون بیش از 639 تن شهید و بیش از 4060 فلسطینی دیگر زخمی شدهاند.
  
تنها روز گذشته در حملات ارتش اسرائیل به نوار غزه بیش از 75 فلسطینی شهید و 80 نفر دیگر زخمی شدند.
 
در این بین مرکز حقوق بشر فلسطین اعلام کرد که تعداد 151 کودک در حملات ارتش اسرائیل شهید و 926 تن دیگر زخمی شدهاند و همچنین تعداد 85 زن فلسطینی شهید و 641 تن دیگر نیز مجروح شدهاند.
 
سازمان ملل روز گذشته اعلام کرد که افراد غیر نظامی در غزه، هیچ مکانی برای پناه گرفتن ندارند و کودکان بیشترین بها را می پردازند.
 
در همین رابطه مرکز حقوق بشر فلسطین اعلام کرد که 469 منزل مسکونی بر اثر حملات اسرائیل به صورت کامل تخریب شده است.
 
منابع فلسطینی اعلام کردند که حملات اسرائیل در غزه متمرکز بر منازل شهروندان، مساجد، مؤسسسات دولتی، خصوصی همچنین باشگاههای ورزشی، مراکز خدماتی و زیربنایی است.
 
از سوی دیگر بیمارستانها اعلام کردند: بیشتر قربانیانی که به بیمارستان انتقال داده میشوند کودکان و زنان هستند و اغلب کشته شدگان به صورت تکه تکه شده و سوخته به بیمارستان میرسند و همچنین زخمیها با اعضای قطع شده و سوختگیهای درجه دو و سه به بیمارستان انتقال داده میشوند.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار