رئیس دادگستری کل استان تهران تأکید کرد

ضرورت ترویج فرهنگ نماز در میان کارکنان دستگاه قضا

رئیس دادگستری کل استان تهران گفت: ضروری است در جهت ترویج فرهنگ نماز و نهادینه کردن آن در بین همکاران تلاش مضاعفی صورت گیرد.
کد خبر: ۲۳۹۱۵
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۷ - 22July 2014

ضرورت ترویج فرهنگ نماز در میان کارکنان دستگاه قضا

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان تهران، جلسه شورای اقامه نماز دادگستری استان تهران با حضور اعضاء و به ریاست غلامحسین اسماعیلی در محل سالن کنفرانس حوزه ریاست کل تشکیل شد.

در ابتدای این جلسه  اسماعیلی در بیان اهمیت فریضه نماز به ذکر خطبه 199 نهجالبلاغه اظهار داشت: امر نماز را مراعات کنید از این فریضه پاسداری کنید و آن را زیاد به جای آورید و به واسطه نماز به درگاه خدایی بینیاز تقرب جوئید چرا که نماز با اوقات خاص واجب شده است.
 
وی تصریح کرد: علیرغم اینکه بحمدالله وضعیت نماز بهویژه نماز جماعت در حال حاضر در واحدهای قضایی و ستادی دادگستری استان تهران  نسبت به سایر دستگاهها خوب است، اما با توجه به اهداف مهم عدلیه مبنی بر اجرای عدالت که امر فوقالعاده مقدسی است جا دارد در جهت ترویج نماز و فرهنگ آن تلاش مضاعفی صورت گیرد و لازم است در این راستا ابتدا مطابق با شیوهنامه صادره از سوی ستاد اقامه نماز کشور، ساختار مناسب برای آن تعریف و سپس با برگزاری جلسات منظم، اهداف مورد نظر پس از انجام بررسیهای کارشناسانه لازم و برنامهریزی مناسب محقق شود.
 
اسماعیلی در ادامه افزود: نقش مدیران در این رابطه و در جهت ترغیب همکاران برای شرکت در نماز جماعت با هماهنگی با رابطین فرهنگ میتواند مثمر ثمر باشد.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار