وزیر دفاع:

تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه نشانه استیصال و بحران وجودی این رژیم است

وزیر دفاع گفت: تجاوز ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی به غزه، بیانگر استیصال این رژیم و نظام سلطه در مواجهه با جبهه مقاومت است.
کد خبر: ۲۳۸۵۰
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۳ - 22July 2014

تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه نشانه استیصال و بحران وجودی این رژیم است

به گزارش دفاع پرس، سردار سرتیپ پاسدار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جمع کارکنان وزارت دفاع طی سخنانی با اشاره به مقاومت حماسی و قهرمانانه مردم مظلوم غزه در مقابله با تهاجمات وحشیانه رژیم اشغالگر قدس گفت: تجاوز ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی به غزه، بیانگر استیصال این رژیم و نظام سلطه در مواجهه با جبهه مقاومت و نشان از یک توطئه شیطانی برای تخلیه توان راهبردی مقاومت در اراضی اشغالی است.

بر اساس گزارش اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع، سردار دهقان افزود: اقدام دوباره این رژیم در تجاوز به غزه بهرغم تجربه ناموفق و پذیرش شکست مفتضحانه جنگ 8 روزه بیانگر بحران وجودی این رژیم است.

وزیر دفاع سکوت مرگبار مدعیان دفاع از حقوق بشر را نوعی حمایت از اقدامات تروریستی گروههای تکفیری- صهیونیستی دانست و تصریح کرد: این حمایتهای نامنصفانه موجب جری شدن هرچه بیشتر اشغالگران و ترغیب و تشویق تروریسم خواهد شد.

وی گفت: دنیای اسلام و جهان عرب امروز در معرض یک انتخاب راهبردی است و بیتوجهی و سکوت آنها در قبال جنایات ضد بشری رژیم صهیونیستی نوعی امتیازدهی و پذیرش پیامدهای تاریخی زیانبار، غیرقابل قبول و جبرانناپذیر این سکوت است.

سردار دهقان با تأکید بر این که جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و بهکارگیری سلاحهای آزاردهنده از سوی آنها نشان داده که این رژیم به هیچکدام از اصول انسانی و مقررات بینالمللی پایبند نیست، افزود: انزوا، خلع سلاح و محکومیت این رژیم حداقل اقدام انسانی است که دنیا میتواند در قبال این جنایتکاران جنگی و قدارهبند انجام دهد.

وزیر دفاع تصریح کرد: روز قدس فرصت مناسبی است تا ملتهای مسلمان و آزادیخواه جهان به دفاع از حقوق مردم فلسطین به خیابانها آمده و موجی از محکومیت علیه رژیم صهیونیستی را به صورتی گسترده و فراگیر به نمایش بگذارند.

وی گفت: امروز جهان اسلام در شرایط خاص و تعیین کنندهای به سر میبرد که هوشیاری و توجه به ابعاد توطئههای استکباری نظام سلطه و صهیونیستها امری است که اتحاد و انسجام ملتهای مسلمان و دولتهای اسلامی را برای صیانت از عزت و وحدت جهان اسلام به همراه خواهد داشت.

سردار دهقان در پایان سخنان خود ضمن اعلام حضور در راهپیمایی روز قدس از ملت عزیز و ظلمستیز ایران و همه مسلمانان جهان برای حضور هرچه باشکوهتر در این راهپیمایی دعوت به عمل آورد.

نظر شما
پربیننده ها