امیر پوردستان:

ایران با اقتدار در برابر آمریکا ایستاده است

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز در برخی کشورهای هم‌مرز ما ناامنی و درگیری‌های فراوان بیداد می‌کند، اما به برکت خون شهدا، ایران با اقتدار در برابر آمریکا ایستاده و بر خواسته‌هایش استوار است.
کد خبر: ۲۳۷۶۴
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۰ - 20July 2014

ایران با اقتدار در برابر آمریکا ایستاده است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از روابط عمومی ارتش، مراسم یادواره امیر سرلشکر شهید پرویز خوشرو نخستین فرمانده مخابرات قرارگاه کربلا در دوران دفاع مقدس در دانشگاه فرماندهی و ستاد (دافوس) ارتش در تهران برگزار شد.

امیر سرتیپ "احمدرضا پوردستان" فرمانده نیروی زمینی ارتش طی سخنانی در این مراسم گفت: عزت، اقتدار و امنیت امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهداست.

وی افزود: امروز در برخی کشورهای هم مرز ما ناامنی و درگیریهای فراوان بیداد میکند، اما به برکت خون شهدا، ایران با اقتدار در برابر امریکا ایستاده و بر خواستههایش استوار است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اینکه روزگاری آمریکا بهعنوان ابرقدرت معرفی میشد، بیان کرد: از بین رفتن ابهت آمریکا در جهان به برکت خون شهدایی چون شهید خوشرو است و اگر شهدا نبودند این عظمت برای ایران حاصل نمیشد.

فرمانده نزاجا در ادامه تأکید کرد: خون شهدا در رگهای اجتماع جاری است و به برکت همین جانفشانیهای شهدایی همچون شهید خوشرو است که دفاع مقدس شکل گرفت.

همچنین در این مراسم امیر "حسین ولیوند" فرمانده دافوس طی سخنانی گفت: ما در زمینه توجه به شهدا کوتاهی کرده و کار شاخصی در این ارتباط انجام ندادهایم.

وی با اشاره به شهادت پرویز خوشرو در 30 سال قبل افزود: ایشان یکی از شهدای شاخص نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی هستند و امیدواریم از این پس بتوانیم با کارهایی که انجام میدهیم، کوتاهیهای خود را جبران کنیم.

ولیوند با اشاره به اینکه امیدواریم شهید خوشرو به الگو برای دانشجویان ارتش تبدیل شود، گفت: ما یک گروه سایبری در ارتش ایجاد کردهایم که به نام این شهید بزرگوار نامگذاری شده است.

شهید امیر سرلشکر خوشرو س30 سال قبل درجریان دفاع مقدس به درجه رفیع شهادت نائل شد و نخستین یادواره این شهید با حضور امیر پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش، جمعی ازخانوادههای شهدای ارتش و فرماندهان این نیرو برگزار شد.

در پایان این مراسم یکی از فرزندان امیر سرلشکر شهید خوشرو نیز در سخنان کوتاهی گفت: برگزاری این مراسم نشان دهنده و تأکیدی بر این است که شهدا فراموش نشدهاند.

اهدای هدیه به خانواده شهدای حاضر در جلسه، پایانبخش این مراسم بود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار