میثم نیلی:

جبهه فرهنگی انقلاب باید سنگری قدرتمند در مقابل ادبیات ناسالم باشد

مدیر عامل مجمع ناشران انقلاب اسلامی در نشست سالانه این مجمع اظهار امیدواری کرد جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری به سنگری قدرتمند برای پیش‌برد اهداف فرهنگی در جامعه تبدیل شود.
کد خبر: ۲۳۶۳۳
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۶ - 16July 2014

جبهه فرهنگی انقلاب باید سنگری قدرتمند در مقابل ادبیات ناسالم باشد

به گزارش دفاع پرس، میثم نیلی، مدیرعامل مجمع ناشران انقلاب اسلامی، در گردهمآیی سالانه اعضاء این مجمع با اشاره به اینکه حوزه فرهنگ حوزه هدایت جامعه است، گفت: هدایت یک جامعه بر عهده ولی امر مسلمین است و ما امیدواریم بتوانیم با توجه به رهنمودها و مسیری که توسط رهبر انقلاب تبیین شده، سنگر خوبی برای پیشبرد اهداف ایشان باشیم.

وی افزود: این اندیشهها و رهنمودها باید به یک نقشه راه تبدیل شود تا بتوانیم جلوی هجمه ادبیات و اندیشههای ناسالم و غیرمتناسب با اهداف امام جامعه را بگیریم و در جهت هدایت جامعه اسلامیمان گام برداریم.

مدیرعامل مجمع ناشران انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنانش به اهمیت این دورهمنشینیها و نشستهای سالانه اشاره کرد و گفت: حضور ناشران در چنین جلساتی به همافزایی بیشتر در جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی کمک کرده و زمینهای را فراهم میآورد تا اعضای این جبهه بتوانند از ظرفیتهای یکدیگر برای برداشتن گامهای اساسی در حوزه فرهنگ و نشر استفاده کنند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار