جانشین فرماندهی انتظامی استان البرز خبر داد

کشف 776 کیلوگرم حشیش در استان البرز

سوداگران مرگ که قصد داشتند یک محموله بزرگ مواد مخدر از نوع حشیش را به استان البرز انتقال دهند با هوشیاری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۲۳۶۱۸
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۱ - 16July 2014

کشف 776 کیلوگرم حشیش در استان البرز

به گزارش دفاع پرس، سرهنگ "حسین زنگی" جانشین فرماندهی انتظامی استان البرز با اعلام این خبر گفت: در راستای مبارزه با مواد مخدر و شناسایی و دستگیری قاچاقچیان، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز با انجام اقدامات اطلاعاتی و کنترل نامحسوس مجرمان سابقهدار متوجه شدند که یک باند قاچاق مواد مخدر قصد دارد یک محموله بزرگ مواد مخدر را از یکی از استانهای جنوبی به استان البرز انتقال دهند.

سرهنگ زنگی افزود: مأموران به مدت چندین ماه کلیه تحرکات و ترددهای اعضاء این باند را در استانهای مبداء و مقصد تحت کنترل نامحسوس قرار دادند، تا اینکه مشخص شد اعضاء این باند قصد دارند در نیمه دوم تیرماه سال جاری یک محموله بزرگ مواد مخدر از نوع حشیش را به استان البرز انتقال و سپس اقدام به توزیع آن کنند.  

وی تصریح کرد: با کسب اطلاعات دقیق از زمان انتقال محموله، کلیه محورهای مواصلاتی استان تحت کنترل شدید مأموران قرار گرفت و در مورخه 22 تیرماه خودرویی که قاچاقچیان با آن در حال انتقال مواد مخدر بودند در یکی از محورهای ورودی استان مورد شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه متوقف شد.
 
جانشین فرماندهی انتظامی استان البرز با اشاره به دستگیری 2عضو این باند اظهار داشت: مأموران پس از متوقف کردن خودرو راننده را به همراه همدستش دستگیر کرده و در بازرسی از خودرو مورد نظر موفق شدند مقدار 776 کیلوگرم حشیش و 31 کیلوگرم تریاک را که به طرز بسیار ماهرانه در بار محصولات کشاورزی و کودشیمایی جاساز شده بود را کشف کنند.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار