امیر محرابی در گفت‌وگو با دفاع مقدس:

اقتدار نیروی زمینی ارتش تهدیدات دشمنان را بی اثر می‌کند

معاون عملیات نیروی زمینی ارتش با اشاره به توانمندی نیروی زمینی ارتش در پاسخگویی به تهدیدات احتمالی گفت: توانمندی و اقتدار امروز نیروی زمینی ارتش دشمنان نظام را مایوس و تهدیدات آن‌ها بی اثر می‌کند.
کد خبر: ۲۳۲۸۳
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۲ - 09July 2014

اقتدار نیروی زمینی ارتش تهدیدات دشمنان را بی اثر می‌کند

امیر سرتیپ دوم «علی محرابی» معاون عملیات نیروی زمینی ارتش در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس اظهار کرد: نیروی زمینی معمولاً جهت بررسی وضعیت کیفی آموزشها و ارتقای سطح توانمندی در پایان هر دوره، رزمایشی را در سطح کلیه رستههای خود برگزار میکند.

وی با اشاره به سطح توانمندی این نیرو در بهینهسازی موشکها و دستاوردهای تسلیحاتی افزود: طی رزمایشهایی که امسال برگزار شد، سرعت و دقت سامانههای موشکی، سیستمهای جنگ الکترونیکی، یگانهای پهپادی و هواپیماهای بدون سرنشین، سامانههای راداری و مخابراتی، یگانهای مکانیزه و توپخانه و همچنین هماهنگی در اجرای عملیاتهای ناهمطراز مورد تست و آزمایش قرار گرفت.

امیر «محرابی» در ادامه با اشاره به حضور جوانان برومند ایرانی در عرصههای نظامی و دفاعی، این موضوع را مثبت و قابل قبول ارزیابی و خاطرنشان کرد: دانشجویان مراکز آموزشی وابسته ارتش که دورههای عالی را گذرانده بودند در واقع طرحریزی و هدایت عملیاتی این رزمایشها را بر عهده داشتند، که الحمدلله بهطور مطلوب از عهده اجرای وظایف محوله برآمدند.

معاون عملیات نیروی زمینی ارتش با اشاره به توانمندی نیروی زمینی ارتش در پاسخگویی به تهدیدات احتمالی گفت: توانمندی و اقتدار امروز نیروی زمینی ارتش، دشمنان نظام را مایوس و تهدیداتشان را در هر سطحی که باشد بی اثر میکند.

وی در پایان ضمن ادای احترام به شهدای جنگ تحمیلی و اهمیت ترویج اهداف بلند آنها در خصوص حفظ و اعتلای جامعه اسلامی اظهار کرد: آنچه که امروز ایران اسلامی را در برابر دشمنان قسم خورده پایدار و مستحکم کرده روحیه شهادتطلبی و ولایتمداری است.

نظر شما
پربیننده ها