حاجی آبادی در گفت‌و گو با دفاع مقدس مطرح کرد

افطار فرهنگی با نذر کتاب

مدیر انتشارات هزاره ققنوس گفت: یکی از زمان‌هایی که مردم نذری می‌دهند، ماه مبارک رمضان است و امیدواریم در این ماه افطار فرهنگی هم داشته باشند.
کد خبر: ۲۲۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۳ - 01July 2014

افطار فرهنگی با نذر کتاب

رضا حاجی آبادی مدیر انتشارات هزاره ققنوس در گفت و گو با خبرگزاری دفاع مقدس، با بیان اینکه طرح نذر کتاب در ماه رمضان نیز همچنان ادامه دارد، اظهار کرد: یکی دیگر از زمانهایی که مردم نذری می دهند، در ماه مبارک رمضان است و امیدواریم که در این ماه مردم افطار فرهنگی داشته باشند.

وی افزود: همچنان مانند گذشته کتب مختلفی در این طرح درنظر گرفته شده که جمعاً تا کنون 150 عنوان کتاب است و در نمایشگاه کتاب امسال 1300 نفر خیر به جمع خیرین کتاب پیوستند.

حاجی آبادی در پاسخ به این سوال که این طرح چقدر توانسته موفق باشد، تصریح کرد: وقتی 1300 نفر در طول ده روز در ستاد نذر کتاب ثبت نام کرده اند نشان از موفقیت این نذر دارد و من فکر می کنم که این طرح جایگاه خود را در میان مردم پیدا کرده است.

مدیر انتشارات هزاره ققنوس با اشاره به تبلیغات در خصوص طرح نذر کتاب خاطرنشان کرد: ما دچار آپارتاید رسانهای هستیم، هر کار فرهنگی که به صورت شخصی انجام می شود در مباحث رسانه ای خصوصاض دیداری و شنیداری در محاق قرار می گیرد و به آن اعتماد نمی شود.

وی هدف از این طرح را توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی دانست، یادآور شد: تعداد زیادی از افراد کتاب های شخصی و دانشگاهی به روز خود را نیز در این طرح اهدا کرده اند که ما از ان استقبال کردیم و اماده در یافت این گونه کتب نیز هستیم.

حاجی آبادی در پایان با بیان اینکه نباید در این گونه کارهای فرهنگی نگاه اقتصادی داشته باشیم، برای همکاری با وزارت ارشاد و دیگر نهادهای فرهنگی اعلام آمادگی کرد.

نظر شما
پربیننده ها