معاون رئیس ستاد عقیدتی سیاسی آجا مطرح کرد

اهتمام ویژه ارتش به تبیین احادیث ائمه اطهار(ع)

معاون رئیس ستاد عقیدتی سیاسی آجا به توجه ویژه ارتش به بحث حدیث اشاره کرد و گفت: دریافت حقیقت قرآن با شناخت ائمه(ع) میسر بوده و باید حدیث و سخنان ائمه اطهار(ع) را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.
کد خبر: ۲۲۳۸۴
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۳ - 25June 2014

اهتمام ویژه ارتش به تبیین احادیث ائمه اطهار(ع)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس، حجتالاسلام والمسلمین"شاهمرادی" معاون فرهنگی ستاد آجا  در مراسم اختتامیه پنجمین دوره مسابقات حدیث ستاد آجا اظهار کرد: سیاست ارتش و سازمان عقیدتی در مسابقات حدیث که امروز برگزار شد، این است که بعد از مسابقات قرآن کریم که 33 دوره آن برگزار شده، از مرحله حفظ قرآن به مرحله تدبر در آن وارد شده و سیره انبیا را در زندگی خود پیاده کنیم.
 
وی با بیان اینکه ارتش توجه بسیار ویژه ای به بحث حدیث دارد افزود: استقبال نیروهای ارتش و خانوادههای آنان از این دوره از مسابقات چشمگیر بوده است که امیدوارم با تدبر در این احادیث آنها را در زندگی خود رعایت کنند.
 
حجت الاسلام شاهمرادی خاطرنشان کرد: آنچه اهمیت دارد این است که قرآن و حدیث جایگاه ویژه خود را در میان خانوادهها میطلبد به ویژه هر انسانی که بخواهد به جایگاه اصلی خود برسد، تنها با رجوع به قرآن نمیتواند به تمامی آنچه که نیاز دارد برسد چرا که حدیث تبیینکننده مفاهیم قرآن در جامعه است.
 
معاونت فرهنگی ستاد آجا تاکید کرد: دریافت حقیقت قرآن با شناخت ائمه(ع) میسر بوده و لازم است حدیث و سخنان ائمه اطهار را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.

حجت الاسلام شاهمرادی با بیان این مطلب که 800نفر در مرحله مقدماتی در این دوره از مسابقات شرکت داشته اند گفت: از بین این تعداد 90 نفر انتخاب شدند که از بین این تعداد 15 نفر برنده نهایی ما معرفی شدند.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم از 15 نفر منتخب تجلیل شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار