مشروح/ سردار کاظمینی:

جبهه مقاومت در عراق و سوریه نیاز به حمایت دارد/ با صدور مجوز آماده جانفشانی هستیم

فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) گفت: اسرائیل و آمریکا به عنوان دشمنان ما نمی خواهند هلال شیعه و انقلاب اسلامی در منطقه بدرخشد.
کد خبر: ۲۲۱۹۱
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۸ - 23June 2014

جبهه مقاومت در عراق و سوریه نیاز به حمایت دارد/ با صدور مجوز آماده جانفشانی هستیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس، مراسم افتتاحیه طرح یاوران ولایت صبح امروز با حضور سردار محسن کاظمینی فرمانده سپاه محمد رسولالله(ص) تهران بزرگ و دانش آموزان بسیجی برگزیده دبیرستانهای دخترانه تهران به همراه والدین آنها در مرکز همایشهای بین المللی برج میلاد برگزار شد.

سردار کاظمینی در این مراسم با بیان اینکه 35 سال از عمر انقلاب می گذرد، اظهار داشت: انقلاب و نظام جمهوری اسلامی در طول این سال ها با چالشهای مختلف روبرو بوده؛ اما پیشرفتهای مختلفی را در عرصه های گوناگون شاهد بوده است.

وی افزود: آینده این انقلاب برای پیاده کردن آرمانهای امام راحل نیاز به یاورانی دارد که آن یاوران امروز دانش آموزانی هستند که علاوه بر تحصیل علوم با روحیه انقلابی و اسلامی برای آینده این انقلاب آماده و تربیت می شوند. این بدان معناست که جوانان صاحبان آینده انقلاب هستند.

فرمانده سپاه محمد رسول الله با بیان اینکه در طول سالهای گذشته بسیج دانش آموزی و فرهنگیان نسبت به این هدفگذاری تلاشها وطرحهای بسیاری را پیش رو داشتهاند، خاطرنشان کرد: یکی از این طرحها، اردوهای جهادی بود که دانش اموزان را در سطح بالایی برای رسیدن به هدف قرار می داد. اما بر اساس بررسیهای انجام شده اردوهای جهادی به تنهایی نمی تواند یاوران ولایت را پاسخ گو باشد.

سردار کاظمینی با بیان اینکه مدرسه، خانواده مسجد سه ضلع این طرح هستند، اضافه کرد: با همکاری این سه ضلع در طرح یاوران ولایت، از ابتدای تیرماه سال جاری تا پایان خرداد سال آتی  برنامههای متنوعی چون اردوی جهادی، کلاسهای مهرتی، بصیرتی و اعتقادی برگزار خواهد شد که به دنبال آن حلقههای صالحینی تشکیل خواهد شد.

وی ادامه داد: امیدواریم با شروع سال تحصیلی جدید هر کدام از این نخبگان بسیجی بتوانند مدیریت یک حلقه صالحی را بر عهده گیرند. لازم است گفته شود که این طرح تنها با این نام در تهران برگزار می شود و و تنها بخشی از این طرح با عنوانی اران ولایت در شهرستانها اجرا می شود.

فرمانده سپاه محمد رسول الله بیان کرد: یکی از نکات مهم در این طرح اتصال بسیجیان در پایگاه محلات، مدرسه و خانواده است. زیرا خانواده، مدرسه و پایگاه بسیج در جامعه آینده تاثیرگذار بوده و آینده انقلاب به این سه ضلع مهم گره خورده است.

اگر مجوز صادر شود برای دفاع از حرمین شرفین آمادهایم

سردار کاظمینی در بخش دیگری از سخنان خود به تهدیدات دشمن در این عرصه اشاره و تصریح کرد: دشمن به دنبال تربیت نیروی انقلابی است. ما باید در مقابل تربیت نیروی انقلابی را مد نظر داشته باشیم که این هدف همکاری این سه ضلع را می طلبد.

وی گفت: یکی از لازمههای بسیجیان داشتن بصیرت است. این بصیرت نسبت به آنچه در فضای جامعه، انقلاب، کشور، مسلمانان جهان و ... باید اتفاق بیافتد.

فرمانده سپاه محمد رسول الله اضافه کرد: اسرائیل و آمریکا به عنوان دشمنان ما نمی خواهند هلال شیعه و انقلاب اسلامی در منطقه بدرخشد. با اتفاقاتی که در این مدت اخیر درعراق رخ داد، تمام زحمات آنها برای برقرار ثبات  و نظام جمهوری از بین رفته و آینده عراق مشخص نیست.

سردار کاظمینی با بیان اینکه نیاز امروز جبهه مقاومت  در حوزه عراق و سوریه پشتیبانی و حمایت است، ادامه داد: امروز مجوزی از سوی مقام معظم رهبری برای حضور در جبهه نبرد صادر نشده است،  اگر امروز بر این امر مجوزی از سوی رهبری صادر شود، همچنان گذشته آماده جانفشانی هستیم. اما نباید فراموش شود که این جبهه نیاز به حمایت و پشتیبانی دارد.

سردار کاظمینی در پایان از همه مردم خواست در اجتماع بزرگ حامیان ولایت حضور داشته و این حضور را اعلام امادگی و پشتیبانی از حرمین شریفین و جبهه مقاومت عنوان کرد.

یادآور می شود؛ در حاشیه این مراسم از دانش آموز بسیجی مریم نور محمدی، رتبه برتر مسابقات علمی امیدان بسیج دانش آموزی تجلیل به عمل آمد.
 

نظر شما
پربیننده ها