با حضور سرلشکر جعفری

همایش سه دهه مدیریت جهادی در عرصه اقتصادی کشور برگزار می‌شود

همایش بزرگ سه دهه مدیریت جهادی در عرصه اقتصاد کشور درمرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما با محوریت سازمان بسیج مهندسین سپاه تهران بزرگ و با حضور فرمانده کل سپاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۲۱۶۲
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۶ - 24June 2014

همایش سه دهه مدیریت جهادی در عرصه اقتصادی کشور برگزار می‌شود

مهندس «حسن توکلی» مسئول سازمان بسیج مهندسین سپاه تهران بزرگ در گفتوگو با خبرگزاری دفاع مقدس، درباره علت برگزاری این همایش عنوان کرد: در راستای تبیین ابعاد نامگذاری سال جاری، بسیج مهندسین تهران بزرگ به مناسبت نامگذاری روز دهم تیرماه، با عنوان روز صنعت و معدن، همایش بزرگ سه دهه مدیریت جهادی در عرصه اقتصاد کشور را در مرکز همایشهای بین المللی صدا و سیما برگزار میکند.

وی افزود: این همایش با مشارکت قرارگاه خاتم الانبیاء(ص)، بنیاد تعاون سپاه، سپاه محمد رسول الله(ص)، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، معاونت مهندسی ستادکل سپاه، مجلس شورای اسلامی، وزارت صنعت، معدن و تجارت و دیگر سازمانها و نهادهای کشورمان از ساعت ۱۸ الی ۲۲ در  محل یاد شده برگزار خواهد شد.

مهندس توکلی با اشاره به اینکه در این مراسم، پروژهها و مدیران جهادی سی و پنج سال تلاش در عرصههای اقتصادی کشور معرفی میشوند، ادامه داد: شناخت و برنامه ریزی مدیریت جهادی مبتنی بر برنامههای تکلیف باور و تکلیف محور، تاکید بر ضرورت الگوسازی مدیران جهادی شاخص کشور برای نسل چهارم انقلاب، معرفی الگوهای ملی مدیریت جهادی در بستر سی سال انقلاب اسلامی(از دفاع مقدس تا کنون) بخشی از اهداف این برنامه است.

وی با بیان اینکه یادآوری ضرورت رجوع مجدد برای استفاده از تجارب موفق مدیریت جهادی در مقطع دفاع مقدس، هدف دیگر این همایش است، خاطر نشان کرد: تاکید بر شناسایی نیازهای ضروری و اساسی مردم در حوزه اقتصاد با پرهیز از هرگونه شعار زدگی و اتخاذ تصمیمات شتابزده، تاکید بر ضرورت شناسایی صحیح ظرفیتها و توانمندیهای موجود در کشور با نگاه واقعگرایانه به رویدادهای جهانی از منظر اقتصاد و تأکید بر تقدم اهداف اجتماعی بر اهداف فردی با رویکرد مدیریت جهادی، اهداف دیگری است که برای این همایش پیش بینی شده است.

مسئول سازمان بسیج مهندسین سپاه تهران بزرگ در ادامه به محورهای این همایش نیز اشاره کرد و گفت: نقش عزم ملی در نهادینه کردن مدیریت جهادی، توسعه و رشد تولید و فناوری در سایه مدیریت جهادی با تکیه بر توانمندیهای داخل کشور و مدیریت جهادی، لازم و ملزوم اقتصاد مقاومتی به عنوان بخشی از محورهای این همایش است.

مهندس توکلی شاخصهها، ابعاد و مولفههای اساسی مدیریت جهادی به عنوان یک سبک در موقعیت حساس کنونی را محور دیگر این همایش ذکر کرد و افزود: ویژگیها، آزمون و خطاهای مدیران جهادی(آسیب شناسی مدیریت جهادی)، اقتدار ملی در سایه مدیریت جهادی و مبانی، رویکردها و رهیافتهای سه دهه مکتب مدیریت جهادی نیز بخش دیگری از محورهای این همایش است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار