سردار همدانی در در آیین معرفی و نقد کتاب "فقط غلام حسین باش":

خاطرات دفاع مقدس الگوی مجاهدان است/ توزیع ۲۰ هزار کتاب دفاع مقدس در سوریه

فرمانده سابق سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران گفت: تاکنون 20 هزار عنوان کتاب دفاع مقدس به زبان عربی ترجمه و در سوریه توزیع شده است.‌ در نمایشگاه کتابی که چندی پیش در لاذقیه برگزار شد،‌ در همان روز اول تمامی کتاب‌های دفاع مقدس تمام شد.
کد خبر: ۲۱۸۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۳ - 17June 2014

خاطرات دفاع مقدس الگوی مجاهدان است/ توزیع ۲۰ هزار کتاب دفاع مقدس در سوریه

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار همدانی فرمانده سابق سپاه محمد رسولالله(ص) تهران در آیین معرفی و نقد کتاب "فقط غلام حسین باش" که پیش از ظهر امروز در نخلستان اوج برگزار شد، اظهار کرد: حسینیه سپاه در شهر همدان ابتدا تعمیرگاهی بود که در ایام محرم، مراسم عزاداری در آن برگزار میشد.

وی ادامه داد: کم کم با تلاش دوستان آن فضا به این حسینیه تبدیل شد و پس از جنگ نیز بسیاری از خانوادههای شهدا از آن حمایت کردند و اکنون نیز با پول مردم اداره میشود.

سردار همدانی بیان کرد: تعدادی از کتابهای خاطرات دفاع مقدس به زبان عربی ترجمه شده و در سوریه توزیع شد، تعدادی از این کتابها نیز به فرمانده نیروی هوایی سوریه اهدا شد، و او پس از مطالعه، تمایل بسیار زیادی به مطالعه و بهره گیری از این کتاب ها نشان داد.

فرمانده سابق سپاه محمد رسولالله(ص) تهران خاطرنشان کرد: تاکنون 20 هزار عنوان کتاب دفاع مقدس به زبان عربی ترجمه شده و در سوریه توزیع شده است. در نمایشگاه کتابی که چندی پیش در لاذقیه برگزار شد، در همان روز اول تمامی کتابهای دفاع مقدس تمام شد و این بیانگر جذابیت آن است.

سردار همدانی گفت: مقام معظم رهبری در دیداری که سالها پیش با تعدادی از فرماندهان دفاع مقدس داشتند، فرمودند آمریکا برای یک جنگ داخلی 700 هزار جلد کتاب منتشر کرده و ما با 8 سال جنگ تحمیلی هیچ کاری نکردهایم.

وی خاطرنشان کرد: هم نویسنده و هم راوی کتاب فقط غلام حسین باش، هر رزمنده بودند، نویسندهای که در جبهه حضور داشته زمانی که قلم به دست میگیرد در همان حال و هوا مینویسد و سردار حسام نیز این اثر را به این صورت نگاشته است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار