سرلشکر دکتر فیروزآبادی:

داعش ترفند اسرائیل جهت ایجاد حاشیه امن برای صهیونیست‌هاست

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، از تروریست‌های داعش با عنوان «جاهلیت جدید» نام برد و تشکیل این گروه تروریستی را ترفند اسرائیل جهت ایجاد حاشیه امن برای صهیونیست‌ها دانست.
کد خبر: ۲۱۸۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۸ - 17June 2014

داعش ترفند اسرائیل جهت ایجاد حاشیه امن برای صهیونیست‌هاست

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار سرلشکر بسیجی دکتر «سیدحسن فیروزآبادی» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، در واکنش به اتفاقات اخیر در عراق اظهار کرد: دولت، ارتش و مردم مسلمان و انقلابی عراق با اتحاد و انسجام میتوانند از شرایط پیش آمده، انقلاب عراق را مستحکم کنند. آمریکا که از نتیجه انتخابات موفق عراق خشنود نیست، خود پایهگذار گروههای تروریستی در زمان وزارت خانم کلینتون است.

فیروزآبادی درباره حضور احتمالی آمریکاییها در عراق تصریح کرد: آمریکاییها با هرگونه ورود و دخالت نظامی در عراق دنبال اهداف ناصواب که در صدر آن بهم زدن انتخابات عراق است، هستند و نباید به اشک تمساح آمریکاییها توجه شود. آنها همچنان همپیمان پشتیبانان تروریستها در منطقه هستند.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به توطئه صهیونیسم در ایجاد داعش و ناآرامیهای عراق و سوریه افزود: داعش ترفند اسرائیل برای دور کردن نیروهای انقلابی از مرزهای اسرائیل و ایجاد حاشیه امن برای صهیونیستهاست و رسانههای صهیونیستی نیز به این امر اعتراف کردهاند.

وی با تاکید بر اتحاد و مقاومت مردم عراق، از تروریستهای داعش با عنوان «جاهلیت جدید» نام برد و گفت: تنها راه مردم عراق اتحاد و مقاومت و سرکوب مهاجمان جاهلیت جدید است.

نظر شما
پربیننده ها