امیر محرابی در گفت‌وگو با دفاع مقدس:

نزاجا در زمینه پدافند سایبری جزء رتبه‌های اول منطقه است

معاون عملیات نیروی زمینی ارتش گفت: در حوزه سایبری به‌ویژه پدافند سایبری که نیاز سازمان ما است جزء رتبه‌های اول منطقه هستیم و هرگاه که نیاز باشد به‌موقع و به‌خوبی از آن استفاده می‌کنیم.
کد خبر: ۲۱۸۰۷
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۴ - 18June 2014

نزاجا در زمینه پدافند سایبری جزء رتبه‌های اول منطقه است

 امیر سرتیپ دوم «علی محرابی» معاون عملیات نیروی زمینی ارتش در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس اظهار کرد: نیروهای مسلح کشور با عنایت به تدابیر ارزشمند مقام معظم رهبری و ارادتی که به ولی امر خود دارند، و با توجه به تهدیدات موجود، برای صیانت از مرزهای مقدس جمهوری اسلامی ایران سراپا آمادهاند و با تمام وجود پای این نظام ایستادهاند.

وی ادامه داد: نیروی زمینی ارتش برای اینکه بتواند بهخوبی به وظیفه خود عمل کند، در وضعیت جسمانی مناسبی قرار دارد و از لحاظ  تجهیزات نیز به جرات میتوان گفت از شرایط مطلوب و قابل قبولی در منطقه برخوردار است.

معاون عملیات نیروی زمینی ارتش با اشاره به خلاقیتهای کارکنان در مراکز خودکفایی نیروی زمینی ارتش اذعان کرد: امروز یگانها و بخشهای عملیاتی نزاجا در بخش پشتیبانی و خدمات رزمی بسیار خودکفا بوده و دارای تجهیزات به روز و فنآوریهای نوینی هستند که با فعالیتهایی که در بخش آموزش انجام شده است تجهیزات خود را نسبت به انواع تهدیدات طراحی کردهاند تا در مجموع با آمادگی کاملی که در شأن ملت و نیروهای مسلح است پاسخگوی هر گونه تهدیدی باشند.

امیر محرابی با مقایسه ارتش ایران با ارتشهای دیگر کشورها تصریح کرد: همه میدانند که ارتش ما نهتنها از لحاظ تجهیزاتی در شرایط مطلوبی قرار دارد، بلکه با اعتقادات بالا، روحیه ولایتمداری و آرمانهای مقدسی که در آن شکل گرفته نسبت به ارتشهای دیگر کشورها از موضعی برتر برخوردار است.

وی با بیان این مطلب که تمام ارتشهای دنیا متناسب با نیازشان مجهز میشوند، گفت: نیروی زمینی ارتش نیز با توجه به نیاز این نیرو و نسبت به تهدیدات، تجهیزات خود را با فنآوری نوین و بهروز طراحی و تولید میکند و تلاش ما بر این است که با بهرهگیری از دانشمندان و نخبگان عرصه تولید و طراحی از انواع تجهیزات بهروز دنیا بهرهمند شویم.

امیر محرابی با اشاره به اینکه در نیروی زمینی ارتش تجهیزات بر پایه علمی و استفاده از مهندسی معکوس طراحی میشود؛ اذعان کرد: در تمامی حوزهها اعم از پهپادها، خودروهای تاکتیکی، جنگال (جنگ الکترونیک) و سایبری در اقتدار کامل قرار داریم و سعی ما بر این است که با پیشرفت در تمامی عرصهها از آمادگی خوبی برخوردار بوده و در مقابله با تهدیدات دشمن بهخصوص در عملیاتهای ویژه و تجهیزات موثر در رزم، بنا به ماموریتهایی که به این یگان محول میشود پاسخ دندانشکنی به دشمن بدهیم.

معاون عملیات نیروی زمینی ارتش در پایان اظهار داشت: در حوزه سایبری بهویژه پدافند سایبری که نیاز سازمان ما است جزء رتبههای اول منطقه هستیم و هرگاه که نیاز باشد بهموقع و بهخوبی  از آن استفاده میکنیم.

نظر شما
پربیننده ها