فرمانده سپاه استان قم:

لحظه‌های ناب انقلاب تفسیر آیات الهی است

فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) گفت: لحظه‌های ناب و حساسی که بر تاریخ انقلاب اسلامی گذشته است، تفسیر آیات الهی است.
کد خبر: ۲۱۴۱۴
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۵ - 12June 2014

لحظه‌های ناب انقلاب تفسیر آیات الهی است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از قم، سردار مهدی مهدوی نژاد طی سخنانی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) اظهار داشت: اراده و دست قدرت الهی را در صحنه های انقلاب اسلامی و ابعاد مختلف پیروزی آن به صورت بسیار شفاف، روشن و مشهود دیدیم.

وی با اشاره به اینکه دشمنان همواره در صدد هستند که در مقابل اراده الهی بایستند، گفت: آنها می خواهند عامل چیرگی مستکبران بر مستضعفان شوند در حالی که اراده خداوند بر این است که  مستضعفان را بر مستکبران پیروز کند.

فرمانده سپاه استان قم با بیان اینکه پیروزی انقلاب، رشد و تعالی همه جانبه جامعه اسلامی را به دنبال داشته است، خاطرنشان ساخت: با پیروزی انقلاب، شکسته شدن جلوه های ابهت توخالی استکبار را یکی از پس دیگری با چشمان خود مشاهده کردیم.

سردار مهدوی نژاد اتفاقاتی که در طول عمر با برکت انقلاب گذشته است را تفسیر آیات و روایات الهی دانست، سپس گفت: پاسداران انقلاب مسئولیت سنگینی در حفظ انقلاب و اسلام و دستاوردهای آن دارند.

وی با ذکر این نکته که مقاومت و ایستادگی مردم ایران موجب بیداری اسلامی در جهان شد، خاطرنشان ساخت: مردم سوریه توانستند با یک رویکرد اسلامی، صحنه های بسیار زیبائی را همانند استقامت مردم ایران در برابر طاغوت به تصویر بکشند.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) با اشاره به اینکه امروز استقامت بسیار تعیین کننده است، بیان کرد: اگر محکم و استوار بایستیم، خداوند هم کمک خواهد کرد، همانگونه که هشت سال دفاع مقدس هم نمونه بارز این مصداق است.

وی در پایان با بیان اینکه عزت و عظمت انقلاب امروز بر همه جهانیان مشهود است، گفت: برای پاسداری از عظمت انقلاب نیاز به پاسدارانی داریم که در تراز انقلاب باشند و لذا سپاه بایستی روز به روز در حال پویایی و تعالی باشد.

گفتنی است در این مراسم، امیرحسین مرادی به عنوان فرمانده جدید ناحیه امام حسن مجتبی(ع) معرفی شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار