مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قزوین خبر داد

تهیه مستند مکتوب و مصور سوم خرداد در قزوین

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین گفت: هر آثار و مستندی که محتوای آن مرتبط با حوزه‌ی دفاع مقدس است بخشی از تاریخ انقلاب اسلامی می ‌اشد که تهیه مستند آن باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.
کد خبر: ۲۱۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۹ - 09June 2014

تهیه مستند مکتوب و مصور سوم خرداد در قزوین

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از قزوین، سرهنگ «مهدی طاهرخانی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قزوین در جلسه جمع بندی و ارزیابی برنامههای سالروز آزادسازی خرمشهر با اعلام این خبر گفت: 200 برنامه در سطح استان قزوین در روز ملی ایثار و مقاومت با کیفیت مطلوب برگزار شد که این نشان از همت و اراده مسئولین است.

وی گفت: پشتیبانی فکری و معنوی حضرت آیت الله باریک بین نماینده ولی فقیه در استان و پیگیری و علاقه مدیران و مسئولین دستگاههای اجرایی و دانشگاهیان و جوانان در اجرای برنامههای حوزه دفاع مقدس ستودنی است.

سرهنگ طاهرخانی با بیان اینکه رویکرد نیروهای مسلح در استان همگرایی است، تصریح کرد: الحمدلله انسجام و وحدت زاید الوصفی در بین فرماندهان نیروهای مسلح ارتش، نیروی انتظامی، سپاه پاسداران و بسیج با پیروی و حرکت در مسیر ولایت وجود دارد.

وی بیان کرد: چون برنامههای سوم خرداد با اثربخشی بالایی انجام شده مستند مکتوب تهیه شده است و در اختیار اعضای ستاد قرار خواهد گرفت.

وی تشریح کرد: صاحبان قلم و فکر و علاقهمندان به حوزهی نشر و انتشار کتابهای حوزه دفاع مقدس باید حساسیت و توجه ویژهای داشته باشند چراکه این آثار و اسناد بخشی از تاریخ انقلاب اسلامی است که در اختیار آیندگان قرار خواهد گرفت.

سرهنگ طاهرخانی گفت: این مستند شامل فعالیتهای ستاد بزرگداشت آزادسازی خرمشهر در استان قزوین است که با گزارش گیری از متولیان انجام شده است.

وی گفت: نقش رسانهها از جمله رسانهی ملی در استان و جراید و خبرگزاریها و هفته نامههای محلی بسیار به موقع و با ارزش بود که جای تقدیر و تشکر دارد.

سرهنگ طاهرخانی در ادامه به ایام سالگرد ارتحال حضرت امام اشاره کرد و گفت: دلدادگان و عاشقان امام خمینی رحمت الله علیه در استان قزوین با حضور در مرقد نورانی آن بزرگوار جلوه هایی کم نظیر از شکوه و عزت و عشق به آرمان های حضرت امام (ره) را نشان دادند.

وی گفت: جملهی تاریخی که حضرت آقا که فرمودند: «افکار عمومی جهان اسلام بیش از گذشته مشتاق شده است تا ماهیت و حقیقت حکومتی را که آماج حملات بی سابقه و مستمر است بشناسد و رمز ایستادگی و موفقیت ها را درک کند» نشان میدهد راه نجات کشور تبعیت از ولایت فقیه است.

وی تأکید کرد: اگر دشمن الان زمین گیر شده است و خودش را به آب و آتش می زند و از تمام شگردهای رسانه ای و تبلیغاتی و تجهیزاتی خود استفاده می کند ولی برنامه هایش نافرجام است به برکت رهبری عزیز است که خداوند متعال به این امت ارزانی داشته است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار