رئیس پلیس پایتخت با اعلام کاهش ۷۰ درصدی سرقت در ۱۴ خرداد خبر داد

مراسم ارتحال امام خمینی(ره) بدون هیچ مشکل انتظامی و امنیتی برگزار شد

رئیس پلیس تهران بزرگ با اشاره به برگزاری مراسم ارتحال امام(ره) به دور از هرگونه مشکل انتظامی و امنیتی، از کاهش ۷۰ درصدی وقوع سرقت نسب به سنوات گذشته در این روز خبر داد.
کد خبر: ۲۰۹۳۵
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۴ - 06June 2014

مراسم ارتحال امام خمینی(ره) بدون هیچ مشکل انتظامی و امنیتی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "حسین ساجدینیا" رئیس پلیس تهران بزرگ در گفتوگویی با اشاره به برگزاری مراسم ارتحال امام(ره) و 15 خرداد، برگزاری این مراسم را بسیار خوب توصیف و اظهار کرد: مراسم امسال ارتحال امام خمینی(ره) همچون سالهای گذشته باشکوه و با حضور پر شور زائران امام برگزار شد و خوشبختانه در برگزاری مراسم امسال هیچگونه مشکل انتظامی و امنیتی رخ نداد.
 
رئیس پلیس تهران بزرگ در ادامه افزود: همچنین امسال با توجه به تمهیدات انجام شده نظم و کنترل خوبی در برگزاری این مراسم وجود داشت و شاهد بودیم که خوشبختانه وقوع سرقت در این روز نسبت به سنوات گذشته 70 درصد کاهش داشت.
 
وی همچنین از کاهش گزارشهای وقوع جرائم و سرقت در این روز در تمام پایتخت نیز خبر داد.
 
ساجدینیا در ادامه با تاکید بر اینکه در طول برگزاری مراسم ارتحال امام(ره) هیچ مشکل ترافیکی در سطح پایتخت رخ نداد، گفت: خوشبختانه با وجود حضور خیره کننده زائران و کاروانهای اعزامی از سراسر کشور در این مراسم هیچ مشکل ترافیکی به وجود نیامد و تمامی محدوده بهشت زهرا(س) و حرم مطهر پس از اتمام مراسم تا پیش از ساعت 16 تخلیه شد.
 
رئیس پلیس تهران بزرگ در پایان ضمن تشکر از زائران امام(ره) برای همکاری با پلیس در طول برگزاری مراسم، از تلاش تمامی دستگاهها و نهادها که پلیس را برای تامین امنیت این مراسم یاری دادند تشکر کرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار