دریادار سیاری:

خودکفایی و مقاومت را از امام(ره) آموختیم

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: امام(ره) بر خودکفایی تأکید می‌کردند و ما خودکفایی و مقاومت را از امام خود یاد گرفتیم.
کد خبر: ۲۰۷۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۷ - 02June 2014

خودکفایی و مقاومت را از امام(ره) آموختیم

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، امیر دریادار «حبیبالله سیاری» فرمانده نیروی دریایی ارتش در مراسم تجلیل از جانبازان این نیرو که امروز (دوشنبه) در ستاد مرکزی نداجا برگزار شد، با تبریک فرارسیدن سوم شعبان میلاد امام حسین(ع) و ولادت قمر بنیهاشم(ع)، اظهار کرد: چنین روزی، روز جانباز نامگذاری شده است و حضرت ابوالفضل(ع) بزرگترین جانباز هستند.

وی اضافه کرد: ایشان اسوه وفاداری نسبت به ولایت بودهاند، به همین جهت جانبازان افتخار میکنند که چنین روزی به نام آنها نامگذاری شده است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در ادامه، فرارسیدن سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) را تسلیت گفت و بیان کرد: جانبازان از قشر جوان نیستند و با جملات و سخنان امام(ره) آشنایی کامل دارند، ایشان در زمان جنگ با جملاتشان به رزمندگان روحیه میدادند و میگفتند اگر جنگ ۲۰ سال هم طول بکشد ما ایستادهایم؛ امام(ره) بر خودکفایی تأکید میکردند و ما خودکفایی و مقاومت را از امام خود یاد گرفتیم.

وی با بیان اینکه امروز نیز در نیروهای مسلح توان بازدارندگی در کشور به وجود آمده است، تصریح کرد: در عرصه دریا هم اقتدار را به دست آوردهایم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش ادامه داد: در خصوص جانبازان و شهدا، مقام معظم رهبری بهخوبی اشاره کرده و فرمودند "شهدا شهید شدند، اما جانبازان ماندند و با ماندنشان مجاهدت میکنند"؛ و به همین دلیل ما بر خود تکلیف میدانیم که از صمیم قلب از جانبازان تقدیر کنیم.

وی با بیان اینکه آنچه امروز با عنوان افتخار در مملکت به وجود آمده است به برکت خون شهدا و همت جانبازان است، گفت: بنابراین، باید از این عزت و استقلال پاسداری کنیم و قدر خود و فعالیتهایی را که انجام دادهایم را بدانیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در پایان اضافه کرد: نیروی راهبردی دریایی ارتش خود را نسبت به خون شهدا مدیون میداند، چراکه با ایثار و گذشت آنان به افتخار در کشور دست یافتیم و این جایگاه را در منطقه و جهان کسب کرده و به راه پرافتخار خود ادامه میدهیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار