حجت الاسلام وفا:

سربازان برومند نظام هر تهدیدی را با پاسخی کوبنده در هم می‌کوبند

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش گفت: ملت ایران هیچگاه جنگ طلب نبوده و همواره به حقوق دیگر ملت‌ها احترام گذاشته اما سربازان برومند این نظام هر تهدیدی را با پاسخی دندان شکن در هم می‌کوبند.
کد خبر: ۲۰۰۶۵
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۴ - 25May 2014

سربازان برومند نظام هر تهدیدی را با پاسخی کوبنده در هم می‌کوبند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس، حجت الاسلام و المسلمین وفا مسئول اداره عقیدتی سیاسی نزاجا صبح امروز در مراسمی که با عنوان گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، ضمن تبیین عملیات پیرومندانه بیت المقدس اظهار کرد: این عملیات یکی از گستردهترین عملیات نظامی ایران در طول دفاع مقدس میباشد و از این حیث که همه نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه، بسیج و نیروهای جهاد و مردمی در آن حضوری هماهنگ و موثر داشتهاند قابل توجه است.

وی با بیان اینکه افتخار فتح خرمشهر به همه ملت ایران منتسب میشود، افزود: همه ملت ایران در این فتح عظیم سهیم هستند و هیچ کس نمیتواند این پیروزی بزرگ را برای خود مصادره کند.

مسئول اداره عقیدتی سیاسی نزاجا در ادامه با اشاره به موانع و استحکامات غیر نفوذ صدام در خرمشهر افزود: افرادی که در این عملیات شرکت کرده بودند پس از ۲۴ روز مقاومت و جنگ در زیر آتش دشمن وقتی که بر دشمن فائق آمدند و آن کلام نورانی حضرت امام خمینی(ره) را در خصوص فتح خرمشهر شنیدند، اذعان کردند این پیام الهامی بود از طرف ذات اقدس الهی که به قلب امام خمینی(ره) خطور کرد.

وی با بیان اینکه امیدواریم همه انسانها در فضای صلح و آرامش زندگی کنند، افزود: ملت ایران هیچگاه جنگ طلب نبوده و همواره به حقوق دیگر ملتها احترام گذاشته است اما سربازان برومند این نظام و نیروهای مسلح همواره جهت دفاع از این مرز و بوم در آمادگی کامل به سر برده و هر تهدیدی را با پاسخی دندان شکن در هم میکوبند.

وی در پایان برگزاری رزمایش موشکی در اصفهان را مثبت ارزیابی نمود و گفت: برگزاری این رزمایشها نشان دهنده این واقعیت است که نیروهای مسلح ما همیشه پا در رکاب و جهت مقابله با دشمن آماده هستند.

نظر شما
پربیننده ها