عاطفی در گفت‌وگو با دفاع مقدس مطرح کرد

حضور کارگردان‌ها و نویسندگان صاحب نام سینمای ایران برای تولید آثار فاخر دفاع مقدس

رئیس سازمان سینمایی و هنرهای نمایشی دفاع مقدس گفت: برای رساندن سینمای دفاع مقدس به سطح مطلوب لازم است همه کارگردان‌ها و نویسندگان صاحب نام کشور را وارد عرصه کنیم.
کد خبر: ۱۹۹۵۲
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۱ - 26May 2014

حضور کارگردان‌ها و نویسندگان صاحب نام سینمای ایران برای تولید آثار فاخر دفاع مقدس

"محمود عاطفی" رئیس سازمان سینمایی و هنرهای نمایشی دفاع مقدس در گفتوگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس با گرامیداشت یاد و خاطره سوم خرداد سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر، درباره فعالیتهای این سازمان در سال جاری گفت: تاکنون در حوزه هنرهای نمایشی دفاع مقدس تولیدات بسیار خوبی انجام شده و بسیاری از این تولیدات نمایشی در سطح خوب و قابل قبولی قرار میگیرند.

وی در ادامه اذعان کرد: انتظارات ما از تولیدات نمایشی دفاع مقدس بسیار بیشتر از اینهاست و این تولیدات را هم به لحاظ کیفی و هم به لحاظ کمی باید افزایش دهیم، تا فیلمهای دفاع مقدس در بالاترین سطح کیفی قرار بگیرند.

رئیس سازمان سینمایی و هنرهای نمایشی دفاع مقدس افزود: برای افزایش سطح کمی و کیفی فیلمهای دفاع مقدس برنامههای وسیعی صورت گرفته و قصد داریم با نگرشی جدید در عرصه تولیدات دفاع مقدس وارد شده و پتانسیلهای موجود در کشور را فعال کنیم.

وی خاطرنشان کرد: سعی داریم کم کاری های صورت گرفته در حوزه دفاع مقدس را با تولیدات بسیار خوبی که در این عرصه انجام می دهیم جبران کنیم و برای این کار باید بسترهای لازم برای همه حضور کارگردانها و نویسندگان صاحب نام کشور که دغدغه دفاع مقدس دارند فراهم شود.

عاطفی تاکید کرد: برای سال ۹۳ برنامه ریزی کرده تا چندین پروژه فاخر را با همکاری نهادها و ارگانهای ذیربط تولید کنیم و تلاش داریم تا این پروژهها را به لحاظ کمی و کیفی افزایش دهیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار