هشدار سردار جزایری به دستگاه‌های امنیتی کشور:

طراحان اصلی کودتا علیه انقلاب مجدداً وارد صحنه شده‌اند/ برنامه‌ریزی فتنه‌گران برای براندازی نظام

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به راهبردهای دشمن در عرصه جنگ نرم و ایجاد غفلت و اصلی‌سازی موضوعات فرعی در جامعه گفت: مشابه دوره زمانی فتنه ۸۸ مجدداً سکولاریسم و لائیسم سر در آورده است.
کد خبر: ۱۹۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۵ - 18May 2014

طراحان اصلی کودتا علیه انقلاب مجدداً وارد صحنه شده‌اند/ برنامه‌ریزی فتنه‌گران برای براندازی نظام

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار سرتیپ پاسدار "سید مسعود جزایری" معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح، در جمع تعدادی از اساتید و دانشجویان نیروهای مسلح با تبیین اقدامات و تاکتیکهای دشمن و جریانهای وابسته داخلی در عرصه فرهنگی و رسانهای کشور اظهار کرد: در بررسی تعدادی از نشریات کشور به وضوح جای پای دشمن و مطالب دینگریزی و ضد دینی مشاهده میشود و مجموعه رسانههای وابسته به جریان فتنه با القاب گوناگون اطلاحطلبی در راستای استراتژی براندازی حکومت دینی، با به کارگیری تاکتیکهای مشابه دهه ۷۰ و ۸۰، به دو شکل علنی و مخفی در حال برنامهریزی و اقدام هستند.

وی ضمن هشدار به حوزههای علمیه و دستگاههای فرهنگی و امنیتی کشور با تاکید بر اینکه امروز ما در اوج تهاجم فرهنگی با هدایت بیگانگان و کارگزاری عناصر داخلی هستیم و بیش از هر زمان باید این حوزه مورد مراقبت قرار گیرد، افزود: رصد مستمر و فراگیر رسانهها، احزاب و جریانات سیاسی، از اولویتهای مهم نیروهای ارزشی و سازمانهای مسئول بوده و تقسیم کار میان دستگاههای ذیربط بهمنظور نظارت دقیق بر اقدامات خلاف جریان اصیل انقلاب و نظام اسلامی ضرورتی جدی بشمار میآید.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: بررسی وقایع و رویدادهای دهه ۷۰ و ۸۰ و تأمل در مواضع و نحوه عمل جریان فتنه در آن سالها، درسها و عبرتهای بسیاری داشته و بر همه دلسوزان نظام و انقلاب واجب است با مراجعه به اسناد و مدارک مربوط به آن دوره از ایجاد هرگونه خوابآلودگی و غفلت در برابر طیف فتنهگران جلوگیری بعمل آورند.

جزایری با اشاره به تلاش جریان منحرف و وابسته در هدف قرار دادن ارزشها و باورهای دینی و انقلابی جامعه گفت: طراحان و سیاستگذاران اصلی کودتا علیه انقلاب اسلامی و عوامل اجرایی داخلی آنها از هر فرصتی برای استحاله ارزشها، اصول و باورهای اصیل انقلاب اسلامی استفاده میکنند و با وجود تحمل شکست سخت در فتنه ۸۸ از غفلت برخی دستگاهها و عناصر تاثیرگذار بهرهبرداری و با بازیابی خود مجدداً وارد صحنه شدهاند.

وی در تبیین و بر شماری مصادیق غفلت و خوابآلودگی در عرصه فرهنگی، سیاسی و رسانهای یادآور شد: یکی از مصادیق غفلت و خوابآلودگی آن است که مراکز مسئول علمی، آموزشی، پژوهشی، سیاسی، امنیتی و فرهنگی کشور ندانند در رسانهها و محافل جریان مخالف نظام چه میگذرد.

رئیس ستاد تبلیغات دفاعی کشور افزود: کافی است این مراکز تأمل لازم را در رسانههای معاندین و طیف مسألهدار داخلی داشته باشند تا به عمق و دامنه خطر این جریان خزنده وابسته و دگراندیش پی ببرند.

جزایری با اشاره به اینکه به دلیل همین غفلتها و بی توجهیها، مشابه دوره زمانی فتنه 88، سکولاریسم و لائیسم مجدداً سر در آورده است، گفت: جای تعجب و تأمل است که چرا دستگاههای مربوطه صرفاَ نظارهگر تخریب روح و ذهن مخاطبان رسانههای دگراندیش هستند و میدان اعمال قانون برای فتنهگران را خالی کردهاند.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح در پایان با تاکید بر اینکه نباید جوّ کشور و جامعه به سمت و سویی برود که هرگونه اعتراض نسبت به ناهنجاریها، مخالفخوانی با دولت قلمداد شود، اظهار کرد: یکی از راهبردهای دشمن در جنگ نرم، موضوعسازی و مشغولسازی است، دشمن سعی دارد بدینوسیله با اصلیسازی موضوعات فرعی، توجه به حوزه فرهنگ را کمرنگ سازد تا بتواند راهبردها، تاکتیکها و برنامههای خود در جامعه را پیگیری و اهداف خود را عملی سازد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار