شهادت مأمور پلیس به دلیل اصابت نارنجک در روز چهارشنبه‌سوری

یکی از مأموران ناجا که در چهارشنبه آخر سال مورد هجوم اراذل و اوباش محله نواب قرار گرفته و از ناحیه سر مجروح شده بود، به خیل شهدا پیوست.
کد خبر: ۱۸۹۹۷
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۱ - 14May 2014

شهادت مأمور پلیس به دلیل اصابت نارنجک در روز چهارشنبه‌سوری

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از پایگاه خبری پلیس، ستوانسوم "هادی جوان دلاور" جمعی گروه ضربت سر کلانتری هشتم پلیس پایتخت که در چهارشنبه آخر سال حین انجام وظیفه بر اثر پرتاب نارنجک دستساز از سوی یکی از اراذل و اوباش محله نواب و اصابت آن با سر مجروح و به بیمارستان لقمان منتقل شده بود، پس از تحمل قریب به دو ماه رنج و سختی بامداد امروز به خیل عظیم شهدای گرانقدر میهن اسلامی پیوست.

شهید دلاور از نیرویهای فعال، ولایتمدار و با اخلاق فرماندهی انتظامی تهران بزرگ بود که در مأموریت چهارشنبه آخر سال دوشادوش دیگر هم رزمان شرکت داشت و اقدام به تأمین و نظم و امنیت عمومی کرد.

در شب حادثه در پی تماس شهروندان تهرانی با مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ تهران بزرگ مبنی بر ایجاد مزاحمت چند فرد شرور در یکی از بوستانهای محدوده نواب تهران، شهید دلاور بلافاصله به اتفاق دیگر همرزمانش به محل اعزام شد و به بررسی موضوع پرداخت که حین انجام وظیفه و تذکر به اراذل و اوباش و امر به معروف و نهی از منکر ناگهان یکی از این افراد شرور با پرتاب یک نارنجک دستساز به سمت وی او را از ناحیه سر مصدوم کرد و پیکر غرق به خون وی به بیمارستان لقمان حکیم منتقل شد و ضارب وی نیز از صحنه متواری شد.

گفتنی است، ضارب شهید دلاور با اقدام اطلاعاتی مأموران فرماندهی انتظامی تهران بزرگ پس از ۴۸ ساعت تلاش شبانهروزی شناسایی بازداشت و پس از ارجاع به مقام قضایی روانه زندان شد.

شایان ذکر است، ستوانسوم شهید هادی "جوان دلاور" که تنها ۳۰سال عمر داشت و به تازگی ازدواج کرده بود پس از تحمل دو ماه رنج و سختی در حالی که در بیمارستان لقمان در بخش مراقبتهای ویژه بستری بود، ساعت شش و سی دقیقه صبح امروز چهارشنبه دعوت حق را لبیک گفته و به خیل عظیم شهدا پیوست.

سردار "حسین ساجدی نیا" فرمانده انتظامی تهران بزرگ با تبریک و تسلیت شهادت شهید "جوان دلاور" به محضر حضرت ولی عصر(عج)، نایب برحقش حضرت امام خامنهای (مدظله العالی)، خانواده معزز و ملت ولایتمدار و شهید پرور تهران با اعلام این خبر، گفت: پیکر این شهید گرانقدر فردا پنج شنبه ۲۵ اردبیهشت رأس ۹ صبح از مقابل ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با حضور خانواده وی، مسئولان لشگری و کشوری، فرماندهان و همرزمانش به سمت بهشت زهرا(س) تشییع خواهد شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار