رئیس سازمان بسیج رسانه:

خبرنگاران درخط مقدم جنگ فرهنگی هستند

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور گفت: خبرنگاران در جنگ فرهنگی در خط مقدم قرار دارند چراکه دشمن ابتدا با ارائه بخشی از خبرهای کذب و تحریف شده به جامعه هدف خود، سپس به دیگر برنامه و اهداف مورد نظر خود می‌پردازد.
کد خبر: ۱۷۰۳۵
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۰ - 25April 2014

خبرنگاران درخط مقدم جنگ فرهنگی هستند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "محمود عاطفی" رئیس سازمان بسیج رسانه کشور شامگاه پنج شنبه در یادواره شهدای بسیج خاتمالانبیا(ص) دشتستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و با بیان اینکه بسیجیان نقش مهمی در عرصههای مقابله با دشمن داشتند، اظهار کرد: در ۸ سال دفاع مقدس بسیجیان با ایثارگری و حماسه آفرینی نقش خود را در شکست دشمن نشان دادند و دشمن متوجه شد که بسیج آگاهانه در میدان نبرد حضور دارد.

وی با اشاره به اینکه در جنگ فرهنگی و دشمن بسیج همچنان نقش اول دفاع مقدس فرهنگی را دارد، گفت: دراین جبهه بسیج با بصیرت فرهنگی دفاع میکند.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور با بیان اینکه خبرنگاران بسیجی در این عرصه باید نقش خود را نشان دهند، گفت: دشمن با خبرهایی از عرصههای مختلف میتواند جامعه را دگرگون کند که در این بین نقش خبرنگاران به ویژه خبرنگاران بسیجی همانند ۸ سال دفاع مقدس باید نمودار شود.

عاطفی مدیریت خبر را در عرصه خبر رسانی مهم دانست و گفت: خبرنگاران در جنگ فرهنگی نقش مهم و تاثیرگذاری دارند چراکه با مدیریت و دروازهبانی خبرها میتوانند بسیاری از اهداف دشمنان را ناکام کنند.

وی با بیان اینکه بسیج رسانه برای کمک به پویایی و توسعه کشور و تعامل با دولت و مسئولان اقداماتی را آغاز کرده عنوان کرد: دشمن تلاش میکند با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی در برابر نظام اسلامی بایستد و ما نیز باید هوشیاری و بصیرت لازم را داشته باشیم.

رئیس بسیج رسانه با بیان اینکه خبرنگاران در خط مقدم جنگ فرهنگی قرار دارند، تصریح کرد: خبرنگاران در جنگ فرهنگی در خط مقدم قرار دارند چرا که دشمن ابتدا با ارائه بخشی از خبرهای کذب و تحریف شده به جامعه هدف خود، سپس به دیگر برنامه و اهداف مورد نظر خود میپردازد.

در این آیین با اهدای هدایایی از خانواده سرداران شهید غلامرضا جوان و ناصر ارشدی و شهیدان والامقام سید ابوالحسن ریاضی، سید ابراهیم سیاسینژاد، سید مسعود ساجدی، قاسم گرگین، عبدالله ادریسی و ماشاءالله جباری تجلیل شد.

 در این آیین از خانواده شهید رسانه استان بوشهر، شهید مهندس حاج داریوش شاهینی که در سانحه سقوط هواپیمای سی ۱۳۰ به شهادت رسید، تجلیل شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار