معاون دفاعی امنیتی سپاه تهران بزرگ:

پاسخ سپاه به تهدیدات سه برابری خواهد بود

معاون دفاعی امنیتی سپاه تهران بزرگ گفت: سپاه در هر صحنه‌ای که دشمنان قصد جنگ با ایران اسلامی را داشته باشند، جوابی سه برابر هجمه وارده خواهد داد و این موضوع تمامی عرصه‌های جنگ نرم، نیمه سخت و سخت را شامل می‌شود.
کد خبر: ۱۷۰۳۳
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۵ - 25April 2014

پاسخ سپاه به تهدیدات سه برابری خواهد بود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار پاسدار "احمد بیگدلی" معاون امنیتی دفاعی سپاه حضرت محمد رسولالله(ص) تهران بزرگ، در حاشیه تجمع ۱۰هزار نفری بسیجیان تهران بزرگ که با عنوان «رزمایش الی بیتالمقدس» هم اکنون در خیابان حجاب در حال برگزاری است، در جمع خبرنگاران گفت: مهمترین پیام این رزمایش انسجام، وحدت و آمادگی بسیجیان سپاه تهران بزرگ جهت مقابله با هر تهدیدی علیه امنیت ملی کشور ما است و این نشانگر آن خواهد بود که ما همواره در تمامی صحنهها پشتیبان ولایت خواهیم بود.

وی افزود: ایستادگی ملت ما در برابر متجاوزان سابقهای طولانی دارد و همواره شاهد بودهایم که ملت ما در برابر متجاوزان کوتاه نمیآیند. نمونه اخیر آن ایستادگی ملت شهید پرور ما در مقابل یورش ارتش بعث عراق و متحدان آن به ایران اسلامی است، که طی آن رزمندگان اسلام هشت سال دفاع مقدس را با پیروزی پشت سر گذاشتند.

سردار بیگدلی با اشاره به اینکه امروز دشمن از طریق جنگ نرم به دنبال تضعیف عقیده جوانان و امت حزبالله است، بیان کرد: یکی از شیوههایی که ما در برابر تهدیدات به دنبال آن هستیم، پدافند است. البته معتقدیم پدافندی موثر است که با آفند همراه باشد. استراتژی و راهبردی که ما برای پدافند و آفند داریم، همان راهبردی است که رهبر معظم انقلاب و اسلام آن را برای ما تعیین کرده و میکنند.

معاون امنیتی دفاعی سپاه تهران بزرگ با تصریح این نکته که با توجه به پیشنیه و سابقه دفاع مقدس، باید آن را الگو قرار دهیم، یادآور شد: جوانان برای استفاده از تجربههای دفاع مقدس، فرماندهان و رزمندگان دوران دفاع مقدس بهترین الگویی هستند که میتوانند به آنها اتکا داشته باشند. بنابراین اکنون که دشمن جنگی مرکب شامل جنگ اقتصادی و جنگ نرم را علیه ما شروع کرده است، برای پیروزی در این جنگ باید همانند دوران دفاع مقدس جهادی عمل کنیم.

وی درباره شعار رزمایش که عنوان شده "قدس، سپاه محمد(ص) میآید" گفت: این شعار آرمانی ما است که همواره بعد از پیروزی انقلاب اسلامی آن را به عنوان یکی از شعارهای اصلی انقلاب مد نظر قرار دادهایم. البته این در واقع آرزویی است که ما امیدواریم روزی سپاه محمد(ص) به قدس برسد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار