با حضور سردار نقدی

تجمع ۱۰هزار نفری بسیجیان تهران آغاز شد

تجمع ۱۰هزار نفری بسیجیان حاضر در رزمایش الی بیت‌المقدس با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین و فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ آغاز شد.
کد خبر: ۱۷۰۲۶
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۵ - 25April 2014

تجمع ۱۰هزار نفری بسیجیان تهران آغاز شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس، تجمع ۱۰هزار نفری بسیجیان لشکرهای ۲۷ محمد رسولالله (ص)، حضرت زهرا(س)، آل محمد(ص)، امام حسن(ع) و صاحبالزمان(عج) در مرحله پایانی رزمایش الیبیتالمقدس تا دقایقی دیگر در خیابان حجاب آغاز شد.

سردار سرتیپ بسیجی "محمدرضا نقدی" رئیس سازمان بسیج مستضعفین و سردار سرتیپ پاسدار "محسن کاظمینی" فرمانده سپاه حضرت محمد رسولالله(ص) تهران بزرگ در این تجمع حضور دارند.

رزمایش الی بیتالمقدس صبح دیروز با شعار «مقاومت و ایستادگی حامیان ولایت – قدس سپاه محمد میآید» و با حضور پنج لشکر عملیاتی در سه نقطه اصلی و دو نقطه احتیاطی آغاز شده است.

یگانهای شرکتکننده در این رزمایش طی دیروز و امروز با آتش سبک، در مناطق پیش بینی شده مانند جاده کرج، جاده دماوند، جاده سمنان و دهکده مقاومت، به تمرین نظامی جهت مقابله با تهدیدات احتمالی پرداختند.

شرکتکنندگان همچنین آموزش عملی در عملیات غافلگیری برای مقابله با دشمن، ایجاد راههای مواصلاتی فرعی در صورت اشغال راههای اصلی و مصدود بودن آن، عملیات کمین و ضد هلیبرن و تمرین اصول پدافند غیرعامل را فرا گرفته و تمرین کردند.

در رزمایش الی بیت المقدس، اقشار مختلف جامعه اعم از دانشجویان، کارمندان، پزشکان، دانش آموزان، کسبه و اصناف حضور دارند که در کنار این آموزشهای نظامی، برگزاری کلاسهای بازآموزی و برپایی دورههای عقیدتی، برپایی دعای کمیل و راهپیمایی شبانه جهت یابی نیز برگزار شده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار