حجت الاسلام شهیدی خبر داد

بانک اطلاعاتی ایثارگران راه‌ندازی می‌شود

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در جلسه شورای مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز از ایجاد بانک اطلاعاتی ایثارگران خبرداد.
کد خبر: ۱۷۰۲۲
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۸ - 24April 2014

بانک اطلاعاتی ایثارگران راه‌ندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، جلسه شورای مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز ساعاتی پیش با حضور حجت الاسلام شهیدی در مجتمع ایثار شهرستان کردان برگزار شد.

 در این جلسه حجت الاسلام شهیدی با بیان اینکه خدمت در بنیاد شهید پر ارزش است بیان کرد: باید افتخار کنیم که در خدمت ایثارگران هستیم اگر صادقانه در راه خدمت رسانی قدم برداریم آخرت را نیز برای خود خریده ایم.

 وی با اشاره به اینکه ایثارگران خدمت بزرگی به اسلام و رهبر انقلاب کرده اند افزود: خدمت گزاری برای ایثارگران یک توفیق است. در بنیاد شهید خدمت کردن سختی هایی دارد و شاید توقعات بیشتر از سایر ارگان ها و اداره ها است.اگر بخواهیم کارمان ارزشمند شود باید زحمت بیشتری بکشیم.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به مدیران بنیاد توصیه کرد: جانبازان ما رنج زیادی می کشند و فشار روحی و روانی زیادی دارند. باید با اخلاق خوب با این عزیزان رفتار کرد.

حجت الاسلام شهیدی با بیان اینکه بانک اطلاعات درستی در بنیاد شهید نداریم افزود: می بایست بانک اطلاعاتی بزرگی ساخته شود تا مسئولین با رجوع به این سامانه بتوانند اطلاعت مورد نیاز را پیدا کنند.

 وی در پایان از آماده سازی بانک اطلاعاتی ایثارگران خبر داد و گفت: امکانات این طرح آماده و سرورها برای این کار خریداری شده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار