آیت الله حسینی بوشهری:

با راهیان نور احساسی برخورد نشود

مدیر حوزه های علمیه گفت: کاروان های راهیان نور نباید تبدیل به کار احساسی شود.
کد خبر: ۱۷۰۱۳
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۳ - 24April 2014

با راهیان نور احساسی برخورد نشود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از مرکز خبر حوزه، صبح امروز اعضای ستاد مرکزی راهیان نور کشور با هم دیدار کردند.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین "سید محمد علی آل هاشم"  رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، سردار "یعقوب سلیمانی" رییس ستاد مرکزی راهیان نور کشور، سردار "محمد جوادزاده کمند"  مسئول راهیان نور ناجا، سردار "ابراهیم گلفام"  جانشین قرار گاه راهیان نور ارتش و حجت الاسلام "عباس رضوانی نسب"  مسئول ستاد راهیان نور حوزه های علمیه، گزارشی را از فعالیت ها و برنامه ها ارائه کردند.

آیت الله "سید هاشم حسینی بوشهری" مدیر حوزه های علمیه قم  اظهار کرد: باید این حالت احساس را ماندگار کرد، باید با جوانانی که در این مناطق حضور پیدا می کنند در طول سال ارتباط برقرار شود تا با مسجد، روحانی و کانون های ارزشی پیوند داده شوند که این اصل کار انقلاب ماست.

وی با تاکید بر لزوم طراحی اهداف بلند مدت برای راهیان نور، ابراز کرد: نباید در این عرصه کار مقطعی صورت بگیرد، بلکه باید آگاهی بخشی و تداوم و ماندگاری آن از مهمترین اهداف باشد.

مدیر حوزه های علمیه افزود: کار ستاد راهیان نور باید با قوت و قدرت بیشتری ادامه پیدا کند و همواره مورد آسیب شناسی قرار بگیرد و اگر در جایی نقطه ضعفی وجود دارد، برطرف شود.

حسینی بوشهری با بیان این که باید از بهترین شیوه و محتوا برای تاثیر گذاری درراهیان نور استفاده شود، گفت: برای تاثیر گذاری بیشتر در این امر مقدس، باید از شیوه های جدید استفاد کرد تا استقبال جوانان از این برنامه ها بیشتر شود.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه با بیان این که روحانیت همیشه و در همه عرصه ها نقش بی بدیلی داشته است، تصریح کرد: باید سطح اطلاع رسانی بیشتر شود و آموزش هایی به راویان و روحانیون کاروان ها داده شود، چراکه سخن روحانیون بسیار تاثیرگذار و نقش آفرین است، به خصوص روحانیونی که خود در عرصه جبهه و جنگ بوده اند.

حسینی بوشهری با بیان این که امروز گاهی نسل جوان در مقابل هجمه عظیم دشمنان بی پناه می ماند، گفت: اگر نتوانیم در مقابل این هجمه، کار و برنامه ریزی داشته باشیم، جوانان بی تفاوت شده و نقشه دشمن نیز عملیاتی می شود.

وی تصریح کرد: باید حجم کار تبلیغی را بالا برد؛ چراکه هر اندازه در این زمینه سرمایه گذاری شود برای هدایت جوانان و جامعه ارزشمند است.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار