مسئول قرارگاه آموزش و تربیت و تعالی در سپاه عنوان کرد

دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) به دنبال تحقق جهاد تربیتی

مسئول قرارگاه آموزش و تربیت و تعالی در سپاه گفت: دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) در پی تحقق جهاد تربیتی است.
کد خبر: ۱۶۹۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۲ - 25April 2014

دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) به دنبال تحقق جهاد تربیتی

به گزارش خبرگزاری فداع مقدس، نشست تخصصی تبیین جایگاه تربیت جهادی در ساختار و سازمان جدید دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) با حضور جمعی از فرماندهان، مدیران و کارکنان این دانشگاه برگزار شد.

سردار سرتیپ پاسدار "مصطفی ربیعی" مسئول قرارگاه آموزش و تربیت و تعالی در سپاه، در این مراسم ضمن تبیین مولفههای جهادی از نگاه مقام معظم رهبری(مدظلهالعالی) افزود: اقتصاد و فرهنگ بالهای پیشرفت و لازم و ملزوم یکدیگرند. اقتصاد بدون فرهنگ معنی ندارد، همانگونه که فرهنگ هم بدون معیشت و توجه به اقتصاد کارایی ندارد.

وی با تاکید بر اینکه دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) در پی تحقیق جهادی تربیتی است، گفت: جهاد تربیتی در کنار جهاد رزمی، جهاد سازندگی، جهاد علمی، جهاد اقتصادی و جهاد مدیریتی میتواند منشا تحولات و پیشرفتهای فراوانی گردد.

وی ضعف درک مخاطب و تربیت شنونده، ضعف تطابق گفتار با رفتار موثرین و اکتفا به آموزش و دانش صرف، استفاده از شیوههای کم اثر و کهنه و فقدان سازمان یکپارچه و متحد را از جبهه تهدیدات و چالشهای جهاد تربیتی عنوان و تصریح کرد: نگرش مادی و سازمانی، استفاده از تحکم به جای منطق و استدلال نیز از جمله این چالشهاست که میبایست با عزم جدی و با روحیه مدیریت جهادی درصدد رفع این چالشها برآمد.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مهدی
|
-
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
1
5
سلام.ببخشید میخواستم بدونم آزمون وروردی دانشگاه تربیت پاسداری امام حسین تهران بیشتر در چه مواردی هستش و سطحش در چه حده؟؟؟
لطفا هرکی میدونه راهنماییم کنه.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار