رئیس بسیج کارگری کشور خبر داد

اجرای ۹۶۰ برنامه‌ توسط بسیج کارگری در هفته کارگر

مسئول بسیج کارگری کشور گفت: برپایی نمایشگاه تولیدات بومی استان‌ها، برپایی نشست‌های علمی، برگزاری مسابقات فرهنگی، دیدار با پیشکسوتان کارگری، برگزاری یادواره شهدا و تجلیل از خواهران بسیجی عرصه تولید و صنعت از جمله برنامه‌های این قشر برای هفته کارگر است.
کد خبر: ۱۶۹۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۲ - 23April 2014

اجرای ۹۶۰ برنامه‌ توسط بسیج کارگری در هفته کارگر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس، "رمضانعلی طالبی" مسئول بسیج کارگری کشور، صبح امروز در نشست خبری که به منظور اعلام برنامههای این قشر در سال ۹۳ برگزار شد، ضمن تبریک و گرامیداشت هفته بسیج کارگری که مصادف با رجعت پیکر پاک شهید "عبدالحسین برونسی" شهید شاخص این قشر است، اظهار کرد: یکی از برکات بیشمار انقلاب باز تعریف بخشی از واژههایی مانند کارگر بود.

وی افزود: کار و تلاش در قاموس دینباوری پر توجه است. همانطور که پیامبر اکرم(ص) دست کارگر را میبوسد و میخواهد تفکر کارگر را تقویت کند.

طالبی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه کار و تلاش مایه رشد و تعالی است، اذعان کرد: این افراد آنقدر تلاش کردند که آدم شرمنده میشود.

وی افزود: افراد زیادی از قشر کارگر در عرصه تولید و صنعت رشد کردند و به مقام والای شهادت رسیدند. ما هرساله یک شهید را به عنوان شهید شاخص معرفی میکنیم؛ این حرکت یک نماد است.

رئیس بسیج کارگری کشور با بیان اینکه راهبرد اقتصاد مقاومتی راهبردی ملی است، خاطرنشان کرد: مشکلات و چالشهای موجود به وسیله سیاستهایی که توسط مقام معظم رهبری تبیین شده است، حل میشود و این سیاستها فراتر از نقشه راه هستند.

وی ادامه داد: در جامعه ما همه باید اتفاق نظر داشته باشند و از تولید ملی و کارگر حمایت کنند. جنگ تحمیلی تنها در تحریم نیست بلکه اختلال همه جانبه در عرصه اقتصاد نیز است.

طالبی با بیان اینکه ارتقای کیفیت تولید و کاهش هزینه از مطالبات کارگران کشور است، تصریح کرد: ما در هفته بسیج کارگری ۹۶۰ برنامه اجرا خواهیم کرد. برپایی نمایشگاه تولیدات بومی استانها، تجلیل از مقام شامخ خانوادههای شهدا، برپایی نشستهای علمی، برگزاری حلقههای صالحین، برگزاری مسابقات فرهنگی، بازدید از کارخانههای تولید و صنعت، دیدار با پیشکسوتان کارگری، برگزاری یادواره شهدا و تجلیل از خواهران بسیجی عرصه تولید و صنعت از جمله برنامههای این قشر برای هفته کارگر است.

وی در خصوص شعارهای هفته کارگر اذعان کرد: جمعه پنجم اردیبهشت به نام کارگر، معنویت و مهدویت؛ شنبه، کارگر، عزم و تولید ملی؛ یکشنبه، کارگر، فرهنگ و بصیرت؛ دوشنبه، کارگر، اقتصاد و بهرهوری و سهشنبه، کارگر، ایثار و شهادت نامگذرای شده است.

رئیس بسیج کارگری کشور اظهار کرد: سههزار نفر از نخبگان مرتبط با صنعت و تولید در شورای عالی کارگری سازماندهی شدهاند.

وی در خصوص فلسفه وجود قشر بسیج کارگری خاطرنشان کرد: این قشر برای این به وجود آمده که عزم خود را جزم کند و در عرصه صنعت و تولید تاثیرگذار باشد.

طالبی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه در سال گذشته حماسه اقتصادی محقق نشد، اضافه کرد: ابلاغ سیاستهای اقتصاد مقاومتی، راهگشا و چاره حل این مشکل است.

وی خاطرنشان کرد: دو هزار و دویست واحد پایگاه بسیج در واحدهای صنعتی ایجاد و ۳۵۰ هزار کارگر در آن پایگاهها فعالیت میکنند.

نظر شما
پربیننده ها