سرپرست سازمان بسیج فرهنگیان ایلام:

یادواره ۵۶ معلم شهید استان ایلام در هفته معلم برگزار می‌شود

سرپرست سازمان بسیج فرهنگیان ایلام گفت: یادواره ۵۶ معلم شهید استان ایلام در هفته معلم در ایلام برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۶۹۰۴
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۳ - 23April 2014

یادواره ۵۶ معلم شهید استان ایلام در هفته معلم برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "یدالله رحمتیان" سرپرست سازمان بسیج فرهنگیان استان ایلام اظهار کرد: یادواره معلمان شهید استان ایلام در هفته بزرگداشت مقام معلم برگزار میشود.

وی افزود: این یادواره به منظور گرامی داشت و تکریم شایسته از مقام و جایگاه معلمان شهید در هفته بزرگداشت مقام معلم برگزار میشود.

سرپرست سازمان بسیج فرهنگیان استان ایلام تصریح کرد: نقش الگویی معلمان شهید برای نسل جوان نقشی ارزشمند و تاثیر گذار خواهد بود و در این راستا آموزش و پرورش و بسیج فرهنگیان در تبیین ارزشهای شهدا نقش مهمی دارند و میباید با نکوداشت یاد معلمان شهید در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در مدارس و در بین نسل جوان بکوشیم و پیام این رسالت مهم را به دانش آموزان جامعه اسلامی منتقل کنیم.

وی گفت: روز ۱۲ اردیبهشت به نام روز معلم بسیجی، بصیرت، وحدت و بیداری اسلامی نامگذاری شده است و در این روز دیدار فرهنگیان بسیجی با ائمه محترم جمعه در سراسر کشور و حضور معلمان بسیجی در نمازجمعه خواهیم داشت.

رحمتیان روز ۱۳ اردیبهشت را روز معلم بسیجی، عزم ملی در اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی معرفی و عنوان کرد: در این روز شاهد برگزاری جلسات حلقههای صالحین با بهره گیری از اندیشههای شهید مطهری خواهیم بود.

وی ۱۴اردیبهشت را روز معلم بسیجی خانواده و تربیت اسلامی دانست و افزود: برای این روز دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهدا و ایثار گران فرهنگی پیش بینی شده است.

سرپرست بسیج فرهنگیان استان ایلام تصریح کرد: ۱۵ اردیبهشت به نام معلم بسیجی، فرهنگ و تمدن اسلامی نامگذاری و در این روز مسابقات وبلاگ نویسی و مسابقات فرهنگی هنری با محوریت شعار سال و آثار شهید مطهری اجرا خواهد شد.

رحمتیان ۱۶ اردیبهشت را به عنوان معلم بسیجی، اخلاق اسلامی و دین مداری دانست و گفت: تجلیل از نخبگان و فرهنگیان نمونه بسیجی در این روز انجام میشود.

وی افزود: ۱۷ اردیبهشت تحت عنوان معلم بسیجی، تفکر اسلامی و آزاد اندیشی نامگذاری و برای این روز نشستهای بصیرتی برنامه ریزی و اجرا میشود.

رحمتیان آخرین روز هفته معلم ۱۸ اردیبهشت را به عنوان روز معلم بسیجی، عدالت و انتظار معرفی و از اجرای برنامههای از جمله گلباران و عطر افشانی قبور شهدای فرهنگی و تجدید بیعت با شهدا و امام راحل در این روز خبر داد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار