شعری که شهید رضایی‌نژاد برای آرمیتا می‌خواند

همسر شهید رضایی‌نژاد گفت: یکی از شعرهایی که همسرم مرتب برای آرمیتا می‌خواند شعر "بهارم دخترم" بود که الان هم هر وقت آرمیتا این شعر را می‌شنود یاد پدرش می‌افتد.
کد خبر: ۱۶۸۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۰ - 23April 2014

شعری که شهید رضایی‌نژاد برای آرمیتا می‌خواند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، یکی از اتفاقات غیر منتظره در اردوی شعر بانوان انقلاب اسلامی حضور همسر شهید رضایینژاد از شهدای هستهای به همراه آرمیتا دختر کوچکش بود که با استقبال بینظیر خانمهای شاعر مواجه شد.

همسر شهید رضایینژاد - که دوست یکی از شاعران کشورمان یعنی کبری موسوی قهفرخی است - به دوران دانشجوییاش اشاره کرد که با این شاعر جوان دوست بوده و گفت: من از حضور در هیچ جایی به اندازه حضور در جمع شعرا لذت نمیبرم و خیلی افسوس میخورم که شعرخوانی دوستان را از دست دادم.

وی درباره علاقه شهید رضایینژاد به شعر هم گفت: داریوش خیلی به شعر علاقه داشت و مرتب شعر میخواند منتها سلیقه شعری ما با هم متفاوت بود. او خیلی به شعرهای فریدون مشیری علاقه داشت.

خانم رضایینژاد گفت: یکی از شعرهایی که همسرم مرتب برای آرمیتا میخواند شعر بهارم دخترم فریدون مشیری بود که الان هم هر وقت آرمیتا این شعر را میشنود یاد پدرش میافتد.

همسر شهید رضایینژاد از بانوان شاعر خواست که کتابهای شعرشان را برای او بفرستند و در پایان برنامه وقتی که از آرمیتا خواسته شد شعری بخواند او شعر «به طاها به یاسین به معراج احمد» را خواند که مناجاتی است با امام زمان. جالب اینجا بود که آرمیتا تمام این شعر بلند را حفظ بود و عینا آن را با همان لحن مداح شعر میخواند.

نظر شما
پربیننده ها