دومین جشنواره خاطره نویسی دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

اختتامیه دومین جشنواره خاطره نویسی دفاع مقدس و عکس راهیان نور استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور جمعی از مسئولین، هنرمندان، مردم و دانش آموزان در سالن همایش‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
کد خبر: ۱۶۸۸۲
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۲ - 23April 2014

دومین جشنواره خاطره نویسی دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از یاسوج، اختتامیه دومین جشنواره خاطره نویسی دفاع مقدس و عکس راهیان نور با حضور جمعی از مسئولین، هنرمندان، مردم و دانش آموزان در سالن همایشهای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ پاسدار "امرالله درفشی" مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از ۲۰۰ اثر در دو بخش خاطره و عکس به دبیرخانه دومین جشنواره خاطره نویسی و عکس راهیان نور استان ارسال شد که داوران استان در چند روز به طور دقیق آنها را بررسی و داوری کردند.

سرهنگ درفشی هدف از برگزاری این جشنواره را ترویج فرهنگ دفاع مقدس و ایثار و شهادت اعلام کرد.

در این جشنواره سردار امیری فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر و تشکر از مدیر و کارکنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص این جشنواره، با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" گفت: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری توجه ویژهای به بحث فرهنگ دارد، تمام نهادهای فرهنگی باید برای تحقق رهنمودهای معظم له بکوشند.

سردار امیری ابراز کرد: تنها فرهنگی که میتواند در مقابل تهاجم فرهنگی و زورگویی دشمنان بایستد و با آن مقابله کند فرهنگ ایثار، شهادت و عاشورا است.

در این جشنواره نفرات برتر بخشهای مختلف جشنواره خاطره نویسی دفاع مقدس معرفی و تجلیل شدند.

در بخش خاطره نویسی "میترا رفیعی"، "حسین خلیلی" و "احمد جهانبین" به ترتیب رتبههای اول تا سوم کسب کردند. در این بخش "آریا معصومی" و "جمیله آریایی" از سوی هیات داوران جشنواره شایسته تقدیر شناخته شدند.

در بخش خاطرات راهیان نور، "محمود پیروزه" و "سید ناصر بدیسار" به ترتیب دوم و سوم شدند و در این بخش از "عاطفه مدبرنژاد" تقدیر شد.

در بخش عکس راهیان نور "حسن فتاحیان" عنوان نخست را به دست آورد و "محمود خرم آزادی" و "علی محمدی" به ترتیب دوم و سوم شدند و "سید محمدجواد رکنی" نیز از سوی هیات داوران جشنواره شایسته تقدیر شناخته شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار