جانشین فرمانده سپاه تهران بزرگ عنوان کرد

برگزاری رزمایش الی‌بیت‌المقدس بر اساس یک پیش‌فرض واقعی جهت مقابله با تهدیدات خارجی

سپاه تهران بزرگ با هدف آموزش و بر اساس یک پیش‌فرض واقعی جهت مقابله با تهدیدات خارجی، رزمایش گسترده الی بیت‌المقدس را با حضور پنج لشکر عملیاتی در سه نقطه اصلی و دو نقطه احتیاطی برگزار می کند.
کد خبر: ۱۶۷۳۶
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۵ - 21April 2014

برگزاری رزمایش الی‌بیت‌المقدس بر اساس یک پیش‌فرض واقعی جهت مقابله با تهدیدات خارجی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار «احمد ذوالقدر» جانشین فرمانده سپاه تهران بزرگ در نشست خبری رزمایش الی بیت المقدس با اشاره به اینکه لشکرهای ۲۷ محمد رسول الله، حضرت زهرا(ص)، امام حسن مجتبی(ع)، صاحب الزمان(عج) و آل محمد(ص)، ۵ لشکری هستند که در این رزمایش حضور خواهند داشت، گفت: پدافند در مقابل دشمن خارجی و مرور تاکتیکهای فرا گرفته شده برای مواجهه با دشمن خارجی از جمله مواردی است که در این رزمایش شرکت کنندگان آن را به اجرا خواهند گذاشت.

وی با بیان اینکه پادگان شهید انارکی در جاده کرج، پادگان شهید یاریان در جاده سمنان و دهکده مقاومت نقطه اصلی این رزمایش هستند، ادامه داد: از مجموع گردانهای عاشورا، کوثر، الزهرا(س)، امام علی(ع)، امام حسین(ع) فقط گردانهای بیت المقدس تهران بزرگ حضور خواهند داشت که بر این اساس ۲۳ گردان امام حسین(ع) با همراهی گردانهای بیتالمقدس به اجرای برنامههای پیشبینی شده میپردازند.

ذوالقدر یادآور شد: در پایان این رزمایش روز جمعه شرکتکنندگان با حضور و تجمع در خیابان حجاب اقتدار و آمادگی خود را به نمایش میگذارند و سپس در محل برپایی نماز جمعه حضور پیدا میکنند.

جانشین فرمانده سپاه تهران بزرگ با بیان اینکه یک میلیون و 500 هزار بسیجی در تهران بزرگ سازماندهی شده است، از برگزاری رزمایش امداد و نجات توسط گردانهای کوثر بسیج خواهران سپاه تهران بزرگ در ۹ اردیبهشت تا یازدهم اردیبهشت در ۴ قرارگاه خبر داد و ادامه داد: این رزمایش با مشارکت و حضور شهرداری تهران، اورژانس و آتشنشانی در ۲۳ نقطه تهران بزرگ برگزار میشود.

نظر شما
پربیننده ها