فرماندار هرسین:

یادواره ۲۲۰ شهید شهرستان هرسین ۲۲ اردیبهشت‌ برگزار می‌‌شود

فرماندار هریسن گفت: در ادامه سلسله برنامه‌های کنگره بزرگ سرداران، امیران و ۹۸۰۰ شهید استان کرمانشاه، یادواره ۲۲۰ شهید شهرستان هرسین ۲۲ اردیبهشت ماه امسال در این شهرستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۶۶۷۵
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۵ - 20April 2014

یادواره ۲۲۰ شهید شهرستان هرسین ۲۲ اردیبهشت‌ برگزار می‌‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "یاور محمدی" فرماندار شهرستان هریسن در گفتوگو با تسنیم، اظهار کرد: به پاس جانفشانی و ایثارگری رزمندگان و شهدای والا مقام شهرستان هرسین و به منظور آشنایی جوانان با رشادت شهدا در هشت سال دفاع مقدس، یادواره شهدای این شهرستان برگزار میشود.

فرماندار شهرستان هرسین با اشاره به برگزاری یادواره ۲۲۰ شهید این شهرستان در ۲۲ اردیبهشت امسال افزود: بر خود واجب میدانیم که هر ساله با اجرای برنامههایی یاد و خاطره شهدا را زنده نگهداشته و انتقال دهنده ارزشهای ایثار و شهادت به نسل جوان کشور باشیم.

وی آشنایی جوانان با شهدا و ارزشهای دفاع مقدس را ضامن حفاظت از نظام جمهوری اسلامی بیان کرد و گفت: تا زمان اجلاسیه نهایی کنگره فرماندهان، امیران و ۹۸۰۰ شهید استان کرمانشاه در مهرماه امسال برنامهها و یادوارههای متعددی در راستای این یادواره در هرسین برگزار میشود.

فرماندار هرسین با بیان اینکه در سال گذشته ۵۳ برنامه پیرامون یادواره شهدا در حوزهها و پایگاههای مختلف در روستاها، بخشداری و شهرهای شهرستان هرسین برگزار شده افزود: مکان و سخنران یادواره ۲۲۰ شهید شهرستان هرسین بهزودی اطلاعرسانی میشود.

محمدی گفت: در راستای برگزاری یادواره شهدای هرسین نصب تمثال شهدا در سطح شهر، اجرای برنامههای فرهنگی همچون مراسم دعا به نام و یاد شهدا، دیدار با خانوادههای معظم شهدا، نامگذاری کوچه و خیابانها به نام شهدا و غیره اجرا میشود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار