فرمانده سپاه استان یزد:

دشمنان می‌خواهند سکولاریسم جایگزین مسیر الهی شود

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: دشمنان در صدد محو و نابودی سیره شهدا هستند و می‌خواهند سکولاریسم را جایگزین این راه الهی نمایند.
کد خبر: ۱۶۶۷۱
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۸ - 20April 2014

دشمنان می‌خواهند سکولاریسم جایگزین مسیر الهی شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از یزد، سرهنگ "محمد رجبی" مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس با سردار "اکبر فتوحی" فرمانده سپاه الغدیر استان یزد دیدار کرد.

سردار فتوحی در این جلسه ضمن تاکید بر اجرایی شدن منویات مقام معظم رهبری در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی ادامه راه و حرکت فعالیتهای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس را در ۱۷ بند اشاره کرد و افزود: دشمنان در صدد محو و نابودی سیره شهدا هستند و میخواهند سکولاریسم را جایگزین این راه الهی نمایند.

همچنین سرهنگ رجبی در ابتدا این برنامه گزارشی از فعالیتهای اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس یزد ارائه کرد که حمایت از برگزاری یادواره شهدا در استان، طرح جمع آوری آثار و اسناد دفاع مقدس، انتشار فصلنامه و کتب دفاع مقدس در حوزه کودکان و بزرگسالان، گفتمانسازی دفاع مقدس در حوزههای علمیه، مدارس، مساجد و دانشگاهها، ساخت پارک موزه دفاع مقدس، ساخت فیلم، نماهنگ، تیزر برخی از آن فعالیتها هستند.

وی در ادامه خواستار مشارکت و تعامل بیشتر با مراکز فرهنگی سپاه شد و با اشاره به آسیبهای موازی کاری فعالیتها بیان کرد: برای جلوگیری از وارد شدن چنین آسیبهایی تعامل و نشستهای هم اندیشی آغاز راه است و برای رسیدن به اهداف پیش رو برنامه ریزی و مدیریت جهادی لازم است.

 

نظر شما
پربیننده ها